“Nydelig tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019

Vi ble anbefalt stedet og var spente om det stilte til forventningene . Nydelig tapas, delikat anrettet og smaken var god. Grei betjening, men som ikke gav respons når vi spurte om en av rettene skulle være så dårlig kokt. Betalte ikke for den. Vi kommer tilbake , anbefaler stedet videre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, LisbethD42

Anmeldt 12. desember 2018

Meget koselig restaurant, med meget hyggelig vertinne. Det blir da enten tapas eller lammeknoker som blir fortært her, og det vil minst to - tre besøk på hver 14-3 ukers tur.
Husets vin, meget god til matrettene som blir servert. Tapasen her er veldig god og må bare prøves. Selv om det er flere som serverer tapas i byen, synes nå vi personlig dette er den beste. Bør ha god tid når en skal hit for å spise, men det bør man jo ha på slike turer. Må bare besøkes.

Takk, Bjørn Arvid M
Anmeldt 14. mars 2017

Valgte en pakkeløsning med 7 forskjellige tapasretter. Alle velsmakende. Flaks med tidspunkt, like etter at maten var servert, så var det plutselig fullt. Hyggelig og oppmerksom service.

Dato for besøk: februar 2017
2  Takk, 604inges
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Etter mange besøk over flere år, er dette stedet vi alltid vender tilbake til. Kjempebra tapas, fantastisk lam, (House lamb), med en betjening hvor du trives, og føler deg verdsatt som gjest.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, oyhvindhv
Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Koselig atmosfære med bord plassert i tapper. Vi var på jakt etter god Tapas og det fant vi. Koselig betjening.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 887kirstie

Reisende som så på La Paloma, så også på

Los Cristianos, Arona

Har du vært i La Paloma? Del dine erfaringer!