Anmeldt 30. januar 2017 via mobile enheter

Veldig trivelig Hotell. Hyggelig personale og ikke så stort. Fin underholdning om kveldene. Fantastisk matservering. Sentral beliggenhet til strandpromenaden og sjøen. Hyggelig og rolig bassengområde. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Berit G
Gabi W, Gerente på H10 Big Sur Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2017

Kjære gjest,
Takk for din anmeldelse.
Vi ser frem til en annen mulighet til å være vert for deg på vår eiendom, og nok en gang, takk for dine positive kommentarer!
Med vennlig hilsen,

Anmeldt 23. desember 2016 via mobile enheter

Hotellet er elegant, rent, har fin plassering, mange aktiviteter, god mat, fint svømmebasseng, fine rom, men mest av alt utrolig hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste!

Vi oppdaget badstuen noe sent, den er verdt et besøk.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Ninaskr
Gabi W, Gerente på H10 Big Sur Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2017

Geachte gasten,
Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen op Tripadvisor. Ons doel is het bereiken van de uiterste tevredenheid van onze gasten. De opbouwende kritiek zal ons helpen onze faciliteiten en service te verbeteren om op die manier te kunnen doorgroeien zodat wij kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze gasten. Wij danken u nogmaals voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen kenbaar te maken en wij staan geheel tot uw beschikking voor verdere opmerkingen.
Met vriendelijke groeten,

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. november 2016

Veldig, veldig fint hotell! Designet både i og utenfor er svært delikat. Hyggelig personale, god og variert mat, god drikke. Atmosfæren er rolig, avslappende og hyggelig - ypperlig for oss to som bare skulle slappe av i en uke. Vi hadde en sen ankomst og et hyggelig kveldsmåltid og drikke var allerede på rommet ved ankomst - det ble satt stor pris på! Rommet var innredet på en ren og elegant måte. Rommet vårt hadde en privat balkong med solsenger - en bonus! Flott utsikt fra takterrassen, spesielt for å se på solnedgangen. Vi likte også at hotellet ikke er for stor. Alt i alt gjorde det ferien vår perfekt! (Hvis noen minus; sengene er litt harde, men vi sov godt! :)) Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, tovemer
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Gabi W, Gerente på H10 Big Sur Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Dear guests,
Thank you for your kind feedback. I am delighted to see that you had a really lovely time with us.
Your positive feedback regarding the views from the hotel, the cold dinner in your room, you received and indeed the friendliness of the team is most rewarding and it certainly does seem as though you have received the Big Sur-Experience which we are renowned for. We are delighted to be mentioned in such a positive manner through such a public medium and we pass on our gratitude to you.

We would be pleased if you are considering a return visit and look forward to hopefully welcoming you back at some stage in the future.
Kind regards

Anmeldt 13. mars 2016

Vi bodde på H10 Big Sur i en uke i februar i år. Har tidligere bodd på H10 Conquistador i Las Americas. H10 Big Sur er bedre fordi det er mindre og roligere og er nærmere gammelbyen i Los Christianos. Vi ble tatt imot av et vennlig personale som var hjelpsom på alle måter. Hyggelig personale i restauranten og baren også.

Topp score på maten som var meget god og variert. Vi hadde frokost og middag der hver dag. Lite og intimt bassengområde. Minus for underholdningen om kveldene. Det var nye artister hver kveld men alle virket uinspirerte.

Vi vil abolutt anbefale dette hotellet for de som vil ha en rolig og avslappende ferie i Los Christianos. Vi kommer helt sikkert til å velge dette hotellet igjen når vi kommer tilbake til Tenerife.

Romtips: Rom med sjøutsikt anbefales
Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, Harald B
Anmeldt 9. februar 2016

Ankom etter middag og ble tilbudt et lettere måltid. På rommet stod det en flaske Cava og frukt/ostefat.
Vi ble tildelt rom i 6 etasje med flott utsikt på sjøsiden. Grei standard på rom, noe hard seng. Dusj i badekar er en dårlig løsning. Frokost og middag ble noe kjedelig utover uken.
Det var en veldig plagsom støy ifra terminalen med mange ferje anløp daglig. Særlig rundt frokosttid og ettermiddag.
Opplevelsen ble ytterligere redusert når minibar på rom ikke kunne benyttes til eget bruk.
Dette gjør at jeg aldri kommer til å benytte meg av dette hotellet igjen.
Snittalder på hotell veldig høy.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, ole s