Ulike måter å oppleve Los Cristianos Harbour på
Anmeldt 22. oktober 2018

Vi var på denne stranden en dag det blåste. Stranden er fin og er dekket av sand. Kan likevel medføre en del kraftige bølger ved vind, noe vi erfarte da vi var der. God plass og nært muligheter til forfriskninger og mat.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Leif Inge J
Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

Som havner flest. Ikke veldig stor, så oversiktlig og grei. Enkelt å finne frem til både restauranter og de forskjellige transportene havnen tilbyr

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 005robertsen
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk flott strand med akkurat passe bølger. Barnet vårt storkoste seg på den stranda og ville ikke bade i bassenget på hotellet. Litt plagsomt med alle selgerne men det er bare å si nei takk.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 481jeanettek
Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

Koselig fiskehavn og ferge havn.
Her går fergen til La Gomera , som det er viktig å ta med pass for å få reise med.
Hvis ikke står du igjen på kaia slik vi gjorde.
Eget fiskemottak som det er artig å følge med på

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, morsiw
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Her er det trivelig å spasere. Mye liv og røre i havna. Flere puber og cafeer
i nærheten. Verdt et besøk

Dato for opplevelse: oktober 2016