Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt med kort avstand til strand og dagligvarebutikker. Ulike varianter av resturanter ved stranda. Hadde et opphold på 6 dager med inkl. frokost. Må tok si at man ble litt lei av de samme menyene. God service og hyggelig personale. Rent rom med fin utsikt fra ballkongen. Ble litt skuffet over at kjøleskap måtte leies for penger, og at det ikke var Aircondition. Veldig god atmosfære ved baren og bassengen. Følte at bassengområdet var litt for "lite" plass iforhold til antall gjester på hotellet. Døra åpnet kl 08.00 og "førstemann til mølla" fikk solsengene. Ellers var oppholdet bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 193jani
SilviaZamora, Manager på Sol Arona Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2018

Dear 193jani,

First of all thank you very much for choosing our hotel during your stay on the island and for sharing your comments through this platform.

We are very glad to know that you enjoyed the facilities that we have in Sol Arona Tenerife such as our central location close to los Cristianos beach and the promenade.

We are looking forward to hearing from you very soon; meanwhile do not hesitate to contact us for everything you might need.

Best regards,
Guest Experience Department

Anmeldt 5. april 2018

Bodde på Sol Arona Tenerife i 9 dager med flott utsikt fra 12 etasje og med All Inclusive. Vi hadde "sol rom with lounge", renhold var veldig bra. Flott bassegnområde. Har ikke prøvd treningsrommet men Zumba kan virkelig anbefales!
Maten var fantastisk, alle ansatte var serviceinnstilt og kundeorientert.
vi hadde det veldig fint på hotellet! Håper at vi kan komme tilbake dit neste år.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, YuliaR79
SilviaZamora, Manager på Sol Arona Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2018

Dear Yulia R,

Thank you very much for choosing Sol Arona Tenerife during your vacation and for your time sharing your kindest comments in TripAdvisor.

We're very glad that you could enjoyed a wonderful stay with us. Also, thank you for highlighting our staff; our guests are the most important and all the suggestions could help us in order to improve our service and fulfill all your needs.

Looking forward to hearing from you soon.

Best regards,
Guest Experience Department

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Hadde 10 dagers opphold med halvpensjon (frokost og middag).god service, renhold, mat og sentralt beliggenhet. Må tilføye at hotellet ligger ikke ved stranda men i byen, det er 5 min gange til strandpromenaden. Sjøutsikt vil jeg si var på avstand og vi kunne se sjøen (bestilte front ses view, det er kun de leiligheter har direkte sjøutsikt. Resten har delvis sjøutsikt). Hotellet er spesielt tilrettelagt for rullestolbrukere og eldre.ville ikke anbefale for småbarnsfamilie ( til tross av at de har liten basseng og lekeplass).
Negativt: stor spisesal og veldig mye akustikk, det serveres ikke kaffe til middagen og vann(til tross av en har betalt for middag). Og noe som skuffet oss mest er basseng uten oppvarming, (det var 3 bassenger på hotellet og ingen av dem var med oppvarming, +18 i vannet var på det meste)

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, svits2014
franciscoperez, Director General på Sol Arona Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

Kjære Svit S,

Først og fremst vil vi gjerne takke for at du valgte oss for ditt siste opphold på Tenerife og for å dele din mening med oss.

Vi er glade for å vite at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Takk for dine gode kommentarer om god service, renslighet, mat og en sentral beliggenhet. I tillegg til takk for at vi anerkjenner våre forbedringsarbeid for å tilpasse hotellet til personer med nedsatt mobilitet. På den annen side er vi trist å vite at vi ikke kunne overskride dine forventninger, i forhold til middag og bassenget vårt. Vi vil gjerne fortelle deg at vi vil ta dine kommentarer veldig seriøst, da de hjelper oss til å forbedre hver dag og å jobbe hardt hver dag for å tilby en god service til våre kunder, der de føler seg hjemme.

Vi håper å motta deg igjen på vårt hotell, for å vise deg hvordan de hjelper oss og å se hvordan vi forbedrer kontinuerlig.

Motta en varm hilsen.

Francisco Pérez
Generaldirektør

Anmeldt 30. mars 2017

Bodde i 10.etg i Juniorsuite.Flott utsikt.
Stort oppholdsrom m/balkong,glassdør ut.Romslig bad og stort soverom med god dobbelseng.
Dusj i badekar m/forheng ett minus.Manglet anti skli i badekar bunnen.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Carl Tore I
franciscoperez, Director General på Sol Arona Tenerife, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2017

Dear Carl Tore I,

First of all we offer you our apologies for do not answer your review in you language.

We would like to thank you for have chose Tryp Hotel Tenerife for your stay in Tenerife and for share your opinion on Tripadvisor.

We are very glad to know that you had a very good 10 days stay in our hotel and that you liked so much the room and bathroom.

We remain at your entire disposal for everything that you might need.

Kindest Regards,

Francisco Pérez
General Manager.

Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Stort flott hotell, super utsikt når du bor opp i høyden. Litt vel mye støy av barn og underholdning for barn ved bassenget når du reiser som voksent par. Kort vei til strand og god service. Anbefaler ikke All inclusive, kjøkkenet er for kjedelig til det. Gjentagende valgmuligheter, kjedelige valg tildels smakløse retter. Vi bestilte halv pensjon og synes det er hakket for mye. Går ut og spiser innimellom for å få variasjon. Treningsrommet er greit men har lite utvalg.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, ElisabethVagen