Anmeldt 26. januar 2015

Et middels hotell! Ikke noe ekstra på noen måte. Utrolig dårlig isolering på rommet, biler og prat ble omtrent ikke dempet i 6. etasje.Og wifi; utrolig å ikke ha bedre tilbud i 2015 og det samme med TV kanaler, falt ut i tide og utide.Synes heller ikke maten var mer enn middels.
Hotellet skal pusses opp i april, og det er jamen meg på tide. Håper de legger inn noeen flere kontakter. Den ene som var i stua var i tillegg gjemt under en benk.
Pluss for rengjøringen! Hun som vasket rommet i 6. etg. var et funn!

Dato for oppholdet: januar 2015
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Svein W
Anmeldt 16. juni 2014

Vi har nå vært på dette hotellet 3 ganger,,og har booket 3 nye uker i januar. Har flotte leiligheter,med egne kokemuligheter,,men for litt ekstra kan du få frokost eller halvpensjon inkludert. De har et rikholdig utvalg på frokost,lunch og middagsbuffeten. Har også flere bassenger,både oppvarmede og ikke,,Går skyttelbuss til og fra sentrum hvær halvtime, De ansatte er hyggelige og hjelpsomme.. Kan anbefales på det sterkeste..

Dato for oppholdet: januar 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hilde T
Anmeldt 6. mars 2014

Hotellet ligger ca 15 minutter fra stranden. Spisesalen var trang , det var kamp om bordene, når vi var flere enn fire stk. Fikk bord forskjellige steder av og til ikke sammen
Det var en herlig solterassen på taket ,som hadde gode hamburgere

Romtips: Be om rom høyt oppe
Dato for oppholdet: januar 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Per S
Anmeldt 15. juni 2013 via mobile enheter

Rent og fint. God frokost. God lunsj. God middag. Hyggelige vaskedamer. Kaldt basseng for barna i desember. Ubrukelig og sur mann i resepsjonen. Så og si alle var sur i resepsjonen. Kjempe greit med gratis buss til og fra stranda! Trist at familierom ikke har utsikt, men der er jo rolig med rom på siden mot fjellet. Feiret bryllup på hotellet og det var så perfekt som det kunne bli! De ordnet med hele festmåltidet og bestilte både blomster og kake til bryllupet. Alt var altså perfekt takket være Amanda :-D Hadde en uforglemmelig opplevelse og opphold. Så totalt var vi superfornøyd!

Dato for oppholdet: desember 2012
Takk, tonje_389
Anmeldt 2. juli 2012

Jeg har bodd på dette hotellet 2 ganger, og begge gangene har jeg vært veldig fornøyd. Spesielt fornøyd med underholdningen på kveldstid og aktiviteter på dagtid. Flott bassengområde. Og vi hadde ikke noe å utsette på leilighetene vi hadde heller. Morsomme og hyggelige aktivitetsledere.Kan tenke meg å dra tilbake hit en gang.

Dato for oppholdet: august 2011
2  Takk, Bente R