“Ok pizza”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Denne restauranten var nummer 20-21 på Tenerife ifølge tripadviser. Hadde veldig stor forhåpning at jeg skulle få spise ein helt fantastisk pizza.
Pizza'en var god den , men ikkje noen wow opplevelse.
Folk skriver helt fantastisk men jeg ser ikkje helt den.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, th0rearild_

Anmeldt 11. januar 2017

En liten kombinert take-away og restaurant! Hyggelig betjening og god pizza! Har også spist pastaretter her med godt hell.....!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Arne G
Anmeldt 25. desember 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Både pizza og pastaretter var gode. Vi prøve lasagne, pasta med sjømat og to pizza varianter og alle var superfornøyde, til og med de mest kresne!!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, HumbleBee-Home
Marco P, PIZZA CHEF på Pizza Y Pasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. desember 2016

☺Takk, venner av PIZZA Y PASTA God jul til alle

Anmeldt 7. februar 2015 via mobile enheter

Vi var her på grunn av den gode kritikken. Det så ut som en klassisk take away når vi gikk bort, men stedet var helt fantastisk. Utrolig bra service! Vi satt i restauranten og ble godt tatt vare på. Veldig hyggelig besetning og fantastisk pizza. Vi hadde blant annet pizza de la casa og det var en utrolig opplevelse. Det endte med at vi gikk her to ganger i løpet av den uka vi var på Tenerife. Vi kommer gjerne igjen! Forresten, kaffen er også veldig god :-)

Takk, niikoo1337
MARCO P, PIZZA CHEF på Pizza Y Pasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2015

Takket Nikolai. Thanks for expressing Your opinion. Following Your visit to our restaurant, we made some changes to the aesthetics of the place that first tended to confuse some people. Now you can see some new photos of our profile TripAdvisor. As you can see we take into consideration the suggestions of our customers, expressed in good faith. I am a professional cook and only designer of my dishes. As for the architecture and aesthetics of our restaurant, we had to invent them and then refine them taking into account the needs and tastes of our customers. So we are continuing to do our duty and also a little bit more.

Anmeldt 11. mai 2014

Vi fant frem til restauranten ved å se etter gode steder på Tripadvisor. Den ligger liksom ikke rett i turistløypa, men det gikk greit å finne frem. Stedet ser ut som et gatekjøkken, men vi ble vennlig mottatt. Tok litt tid med bestilling og drikke, men maten var verdt opplevelsen. God steinovnsbakt pizza og calzone. Vi fikk ikke prøvd pastaen. Ikke kjempebillig, men kvaliteten oppveier prisen.

Dato for besøk: april 2014
    • Atmosfære
Takk, AreBj
PIZZA-Y-PASTA, Proprietario på Pizza Y Pasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2014

Takk for din mening. Vi har et utmerket valuta for pengene, og vi er alltid villige til å konfrontere andre restauranter. Våre kunder betaler i første omgang for en god kvalitet på mat. Vi kan forsikre alle om at vi ikke er en fast food-restaurant. I løpet av noen dager vil vi endre noen dekorative elementer på vår restaurant, og vi vil publisere bildene på Tripadvisor og på våre nettsider.

Reisende som så på Pizza Y Pasta, så også på

Playa de las Americas, Arona

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Pizza Y Pasta? Del dine erfaringer!