“Topp”

Vurdert som nr. 97 av 522 Restauranter i Los Cristianos
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

God service og kjempegod mat ! Vi spiste herflere ganger og anbefales ! Levende musikk og passeligt volum

Takk, j0rhildb
GourmetlandGroup, Director Comercial på Restaurant Taurus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Dear traveler, Thank you for your comment and for choosing our restaurant. I'm glad you enjoyed your visit and we hope to have you back in our restaurant.

Anmeldt 3. mai 2019 via mobile enheter

Bestilte Chuleton de buey for 2 personer og barnepizza.

Udelikat anrettet da et rått bein lå ved siden av det medium stekte kjøttet. Synes kjøttet var seigt.

Serveringen var også merkelig, fikk potetene lenge etter alt det andre var servert.

Barnepizzaen var veldig god og fint laget som en hare form.

Etter det vi betalte synes jeg kvaliteten burde vært bedre.

Takk, Storyteller446043

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Både maten og betjeningen var helt fantastisk. Vi bestilte frillsyd og svinefilet. Begge var tilberedt akkurat slik vi ønsket. Restauranten anbefales på det sterkeste!

Takk, PernilleHK1

Thanks for your honest opinion. I'm sorry to hear that I was not satisfied with our team's experience.

Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Mat og underholdning var ganske bra. Koselig å se hvordan de jobbet på kjøkkenet. Ekstra tilbehør til maten var egentlig det beste. Utrolig god gratinert spinat i fløte!

Takk, renateadams
GourmetlandGroup, Director Comercial på Restaurant Taurus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2019

We are very sorry for your experience, your opinion helps us to improve, thank you.

Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Fantastisk grillmat. Fikk bord så vi kunne sitte å se inn på kjøkkenet, se kokken fyre på med ved,og grille, lukter skikkelige godt. En kan gå og peke på kjøttet en vil ha,ligger i en glassdisk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, lidob
GourmetlandGroup, Director Comercial på Restaurant Taurus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2019

Takk!

Reisende som så på Restaurant Taurus, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Restaurant Taurus? Del dine erfaringer!