“Beste restauranten i området Los Christianos og Playa de las Americas”
Anmeldelse av Casa Tagoro - FLYTTET

Casa Tagoro
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Ikke på strandpromenaden, men 100 meter opp i byen i en rolig gate finner du denne perlen av en restaurant. Den beste vi har besøkt etter våre ti år med turer til området, stadig på jakt etter gode restauranter. Alt er godt her! Og for en service og vennlighet. Dette er rett og slett skikkelig proff restaurantdrift. Rett og slett - livet er for kort til ikke å besøke denne restauranten!!!!!

1  Takk, 293arents

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi kom over denne Michelin restauranten, og ble ikke skuffet . Fantastisk mat og vin . Nydelige smaker, og delikat anrettet. Flott forklart hva vi fikk, og hva maten inneholdt . Behagelig stemning i restauranten. Har allerede bestilt bord til en annen dag. Dette må være den beste maten vi har spist på Tenerife! Vi kommet gjerne tilbake

3  Takk, oldy123
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Besøket på casa tagoro svarte igjen til forventningene. Fantastisk god, vin og service. Tomatsuppe med en tuch av gin, kalvebryst, pasta m langouster samt indrefilet m gåselever var helt fortreffelig. Til vårt barnebarn serverte de pommes frites til forrett og pasta bolognese som hovedrett. Vinene som ble valg av vår servitør passet utmerket, spesielt interessant med viner lokalt fra Tenerife. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 005robertsen
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Vi fant ut om denne restauranten. Gikk innom for å bestille bord, noe vi hadde forsått var å foretrekke, noe det også var. Møtte opp til avtalt tid, og ble tatt imot av hovmesteren på en måte der vi følte vi var verdsatt. Ble vist til bordet som viste ser å være plassert slik at hadde fullt innsyn på kjøkkenet, dette passet oss helt utmerket. Menyen ble behørig presentert, før vi valgte apperitf. Så kom det godt brød og smør på bordet. En ikke altfor stor meny, men rettene på denne virket velbalanserte.En liten appertiser ble så servert. Vi valgte kalvebyst og tomatsuppe med gin til forrett, til hovedrett ble det en dypvannsfisk og indrefilet, vin fra Tenerife ble anbefalt, noe som passet utmerket. Apfelstrudel til dessert, kunne vært sprøere, men smakte fortreffelig. Det blei en flott kveld, så vi bestillte samme bord en uke senere da vi ville spise her siste kvelden på Tenerife. Vi ble tatt imot på samme respektfulle måte, og vist til bodet. Denne kvelden ble det fois gras og ferske scampi til forrett, hovedrettene bestod av svinefilet og andebryst, perfekt tillaget. Også denne kvelden ble vi anbefalt nydelig vin fra Tenerife. Hjemmelagde desserter med tillhørende kaffe, likør og cognac avsluttet denne kvelden og ferien vår på Tenerife. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 005robertsen
Anmeldt 17. desember 2017

Var her 2 kvelder og spiste middag. Begge gangene hadde vi flaks at vi ii det hele tatt fikk bord da vi hadde ikke forhåndsbestilt. Det at restauranten hadde en Michelin stjerne skapte jo visse forventninger. Vi ble tatt godt i mot av høflige og servicevennlige servitører. Og vi ble ikke skuffet av kvaliteten på maten. Den var velsmakende og god! Spesielt var indrefileten av svin,, veldig mør og god! Jeg spiste ande, og den var litt tørr men absolutt godkjent. Servicen og oppmerksomheten var veldig god, og i det hele tatt var dette en restaurant vi vil anbefale!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, osmasen
Gerhard B, Inhaber på Casa Tagoro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Sorry as we do not speak any Norwegian, I have to respond in English
Dear Osmasen, Aksdal,
Thank you very much for taking time to write this review;
We are very sorry to disappoint you, but we are not a Michelin-STAR-restaurant;
We are very proud that since 2010 we are awarded every year a Michelin recommendation, as one of only a very few restaurants on the Canary Islands, which means that we work constantly on a good high standard in Quality- but far away from a star-level, which we do not aim for;
Our aim is to spoil our guests with good food and service, so they leave satisfied & happy and come back soon
kind regards
Gerhard Brodtrager