“Tagoro med big chief leverer igjen”
Anmeldelse av Casa Tagoro - FLYTTET

Casa Tagoro
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Ved to anledninger på vårt besøk på Tenerife spiste vi hos Gerhard og hans dyktige medarbeidere. Vi blir alltid møtt med et høflig og varmt smil. Den dyktige restaurantsjefen informerer som alltid på sin sjarmererende måte om menyen og om eventuelle spesialiteter. Første gangen vi spiste valgte vi fra begge menyene mens valget av vin overlot vi til restaurantsjefen, vi ble ikke skuffet på noen områder. Vi ble enige om bestille bord til vår siste kveld på Tenerife, og ønsket som vanlig å sitte slik at vi kunne se inn på kjøkkenet. Vi ankommer litt tidlig, passer perfekt med et glass utenfor. Vi blir da vist inn til vårt bord med innsyn til kjøkkenet, der vi til vår store glede ser at det er big chief mr Gerhard som styrer grytene. Vi hadde allerede på forhånd valgt en seksretters smaksmeny, og overlot vinvalgene til restaurantsjefen. Vi fikk en reise i smaksreise i mat og vin som passet oss utmerket. De sammensatte smakene med vinfølge må bare oppleves. For min del så etterhvert har jeg jo oppdaget at det finnes en flaske akevitt i fryseren på casa tagoro, ber alltid før måltidet starter om der blir tatt ut et glass til temperering da jeg synes romtemperert smaker best. Kvelden ble komplett da big chief Gerhard kommer til bordet vårt for å slå av en prat, dette satte vi stor pris på. Om jeg får anbefale en restaurant er det Casa Tagoro

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 005robertsen

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Siste dag i ferien booket vi bor her! Det var det beste vi kunne gjort. Helt utrolig mat! Smakte helt fantastisk! Biffen var den beste jeg har smakt, med så mange smakskombinasjoner! Sjokoladefondanten med bringebærsaus var helt perfekt! Skal tilbake hit!

Takk, aurorahins
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Ikke på strandpromenaden, men 100 meter opp i byen i en rolig gate finner du denne perlen av en restaurant. Den beste vi har besøkt etter våre ti år med turer til området, stadig på jakt etter gode restauranter. Alt er godt her! Og for en service og vennlighet. Dette er rett og slett skikkelig proff restaurantdrift. Rett og slett - livet er for kort til ikke å besøke denne restauranten!!!!!

1  Takk, 293arents
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi kom over denne Michelin restauranten, og ble ikke skuffet . Fantastisk mat og vin . Nydelige smaker, og delikat anrettet. Flott forklart hva vi fikk, og hva maten inneholdt . Behagelig stemning i restauranten. Har allerede bestilt bord til en annen dag. Dette må være den beste maten vi har spist på Tenerife! Vi kommet gjerne tilbake

3  Takk, oldy123
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Besøket på casa tagoro svarte igjen til forventningene. Fantastisk god, vin og service. Tomatsuppe med en tuch av gin, kalvebryst, pasta m langouster samt indrefilet m gåselever var helt fortreffelig. Til vårt barnebarn serverte de pommes frites til forrett og pasta bolognese som hovedrett. Vinene som ble valg av vår servitør passet utmerket, spesielt interessant med viner lokalt fra Tenerife. Kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 005robertsen