Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Lite hotell. Hyggelig atmosfære og betjening. Veldig sentralt. Frokosten er helt topp, du kan bestille omelett, engelsk frokost mm uten ekstra betaling. Hyggelige rom. Balkongen er utstyrt med bord og stoler, men stolene er ikke akkurat gode å sitte i.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, helurr
MARIA JESUS R, Director de Relaciones con Clientes på LABRANDA Reveron Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2018

Kjære gjest,

Tusen takk for din korte gjennomgang og fine ord om våre ansatte og hotellet. Vi er glade for at du har hatt et godt opphold, og vi håper å se deg igjen. Som for stoler på balkongen vil vi prøve å forbedre den.

Takk en gang til og vennlig hilsen,
Aneta

Hotel Labranda Reveron Plaza

Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Veldig trivelig hotell...bar ikkje preg av masseturismen. .topp beliggande i sentrum av Los cristianos. Triveleg nærmiljø og kort vei til flotte strender..las Vistas likte vi best. Hærlege frukoster. Hyggelege personale og reint over alt til ein kvar tid.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 26Inger
MARIA JESUS R, Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2016

Dear Guest,
thank you so much for your positive feedback, here on tripadvisor.
We are very happy that you´ve enjoyed your stay with us, The Labranda Reveron plaza hotel.
Hopefully we will see you again in the near future.
Kind regards,
the hotel management

Anmeldt 10. mars 2016

Hotellet ligger midt i hjertet av Los Christianos, like ved kirken. Servicen er upåklagelig og vi manglet ingenting i form av faciliteter. Hotellet er rolig, med gjennomgående voksne gjester, og det spesielt gode renholdet fører til at rommene er nærmest antiseptiske etter rengjøring. Flott frokost, med de vanlige ingrediensene og bestilling av stekt egg, bacon etc. etter ønske.

Romtips: Vi likte best rommene som vendte mot kirken og kirkeplassen. Litt støy fra kirkeklokkene som kimer ofte
Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Gunnar L
MARIA JESUS R, Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2016

Dear Gunnar,
Thank you for the time you have taken in express your holiday experience on tripadvisor. Your comments about our staff and the breakfast will give future guest an idea about the hotel.
Also thank you for recommending us and we hope you will come back to renew your holiday memories in our hotel!
Best regards,
The hotel management

Anmeldt 24. mai 2015 via mobile enheter

Hotellet er noe eldre, men er rent og ryddig. Hyggelig imøtekommende personale. God service. Rommet vi fikk var stort nok for 2, enkeltsenger som var satt sammen. Badet var romslig og fint. Lite støy utenifra. Dårlig med wifi. Ikke signal på rommet. Bra beliggenhet. Sentralt. 3 minutter å gå til stranden.

Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, Unnle
MARIA JESUS R, Director de Relaciones Públicas på LABRANDA Reveron Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2015

Hello, we are glad you enjoyed your stay, hope to see you again in the future

Anmeldt 10. mars 2015

Dato for oppholdet: mars 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med BudgetPlaces
MARIA JESUS R, Director de Relaciones Públicas på LABRANDA Reveron Plaza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2015