Anmeldt 22. april 2018

Vi hadde byttet til oss et opphold på Hollywood Mirage, og prøvde både en 1 Bedroom og en Studio apartment i Grace Kelly delen av anlegget.
Apartmentene var OK - rene og passe godt utstyrt.
Bassengene var også rene og godt vedlikeholdt.
De tilbyr også gratis buss til Las Americas - som i vårt tilfelle var et utmerket tilbud for våre daglige strandpromenadevandringer tilbake til Los Chistianos og hotellet.

Vi opplevde et godt opphold på Hollywood Mirage, og reiser gjerne tilbake hit

Romtips: Apartment høyt oppe i etasjene har selvsagt best utsikt ned mot byen og havnen.
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 210haralds
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Hadde bestillt 9 døgn ved dette hotellet, men uforutsatte omstendigheter som forsinkede fly pga tåke og frost i Norge gjorde sitt til at vi ble hele ett døgn forsinket. Da vi endelig utslitte av reising oh ombookinger kommer til hotellet blir vi møtt med "dere skulle jo vært her i går", da hadde vi sendt to mailer til hotellet og en til bookingselskapet og underrettet dem om at vi var forsinket. Ikke vår feil at deres kommunikasjon ikke fungerer. Fikk da omsider en " suite" som vi hadde bestilt, greit nok bortsett fra at der var ingen sol og utsikten var rett i teglsteinstakene på neste boligrekke, som om ikke det var nok lå "suiten" rett ved siden av portvakten, alle som skulle inn måtte stoppe der og de fleste vet jo mentaliteten i trafikken der nede, straks porten gikk opp, full gass og ett o øredøvende leven fra tidlig på morgenen. Tonen var blitt litt bedre neste dag i resepsjonen, klagde på "suiten" ble uten store protester tilbudt en " penthouseleilighet" i 6 etage, med utsikt mot byen og bassenget, bra det, men der var ikke et minutt sol på terrassen hele dagen så alternativet var tillbringe hele dagen ved bassenget, hadde vært hyggelig å sitte på terrassen på ettermiddagen. Leiligheten over to etager grei nok, hadde det ikke vært for sprukne fliser, muggsopp i dusjen, løse badekarfronter som var jukset på plass med tettningsmasse, maur og edderkopper på badet for å nevne noe. Vi oppholdt oss svært lite i leiligheten. Vi fikk en følelse da vi prøvde å påpeke dette at vi hadde jo allerede betalt, så da er det ikke så nøye, hvor feil kunne de ta, det er nøye, man betaler gjerne for å ha det bra, dette var ikke bra, så abolutt IKKE. Det finnes mye bedre alternativer på Tenerife.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 005robertsen
Anmeldt 6. august 2016

Vi var 4 voksne og hadde 2 soverom og 2 bad. 3 etg over butikken. Stor og nydelig veranda med sol hele dagen. Hotellet ligger i et stille og rolig område, så det er ingen forstyrrelser kvelds- og nattestid. Det er underholdning på hotellet hver kveld. Vi rett og slett elsker stedet!

Dato for oppholdet: januar 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Munter_2012
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Vi hadde en Rci leilighet, kjempefint med to soverom og to bad stor stue og komplett kjøkken i 4. etasje. Der var det fin utsikt til stranden. Ca20 min å gå til stranden .Det gjekk gratis busser til byen og Las Amerikas. Vi bodde der i 3 uker, og hadde det kjempe fint. Renholdet på rommet var bra, måtte reopp sengen selv. Det ble skiftet håndduker hver dag. En 6 er for frukosbuffen, en 4 for middagen. På kveldene var det fin underholdning som passet for godt voksne folk. I poolområdet var det solsenger til stort sett til alle. Vi håper og snart kan ta en ny tur.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Inggard L
Anmeldt 5. oktober 2015

Vi var 4 voksne og leide leilighet med 2 soverom og 2 bad. Vi hadde stor balkong. Hotellet ligge på en høyde og man må være sprek til beins hvis man ønskeer å gå rundt i området. Bassengområdene var litt små i forhold til antall gjester. Det tar en halv time å gå til stranden. Underholdning av god kvalitget på kveldene og aktiviteter på dagen.

Romtips: høy etesje for utsikt
Dato for oppholdet: september 2015
  • Reisetype: Reiste med venner