“flott utsikt”
Anmeldelse av Robinsons

Robinsons
Vurdert som nr. 397 av 477 Restauranter i Los Cristianos
Anmeldt 18. desember 2018

Flott beliggenhet på strandpromenaden.God mat,grei betjening.Dette er en restaurant,som kommer tilbake til ofte.

2  Takk, Pero391

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Ja,de serverer mat uten å gi den særlig omtanke..smakløst og ganske typisk for hele området etter mitt skjønn.
Relativt treg betjening.
Er sikkert ikke mye dårligere enn de fleste andre fortausrestaurantene her,men er generelt mye dårlig mat på hele øya.

Takk, JJThaule
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste middag på Robinson. Vi var to og delte en chateau briand, det smake fortreffelig! Kjøttet var perfekt stekt, passe mengde grønnsaker, god saus og god service. Vi delte en flaske husets rødvin, som passer veldig godt til maten. Hyggelig betjening som gjorde vårt måltid til en god opplevelse! Anbefales!

Takk, AstridAHomb
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Fluer overalt på restauranten.
Hverken bestikket eller glassene var vasket etter forrige person hadde brukt det. Maten var kald. Utrolig treg servering, og personalet kaster ikke så mye som et blikk bort på bordet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Vegard R
Anmeldt 9. februar 2015

Etter at vi hadde delt en halvflaske Vina sol til lunsjen, bestilte vi et glass av husets hvitvin. Etter å ha smakt på den, kunne vi konstatere at den var helt udrikkelig. Vi har aldri smakt dårligere hvitvin! Vi gjorde den kvinnelige servitøren oppmerkosm på dette, hun svarte bare "Thank you".Det samme svaret fikk vi da vi kontaktet en overordnet kelner da vi gikk. Elendig service, syntes vi.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Lise L

Reisende som så på Robinsons, så også på

Playa de las Americas, Arona

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Robinsons? Del dine erfaringer!