Debby333
1.3 km fra Coral Los Alisios
Gratis parkering
Se flere hoteller i Los Cristianos
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Bodde her med vårt barnebarn i en uke. Godt tilrettelagt for både barn og voksne. Godt renhold i leiliheten og fellesområdene. Det som ikke gir hotellet topp, var noen få ansatte som virket sure og ikke serviceinnstilt, med dette menes et par i bassengbaren, samt et par stykker i resepsjonen, vi var til frokost en gang, dette var mer enn nok, et voldsomt støynivå fra personalet når de skulle rydde, tallerkener o.l ble slengt på ryddevogner som skapte et øredøvende leven i restauranten, man ønsker ikke å spise i et slikt bråk.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, 005robertsen
Anmeldt 18. april 2017 via mobile enheter

Vi er veldig godt fornøyd med vårt opphold i påsken. Vi hadde "all inclusive" og fikk alle måltider i restauranten. Maten var velsmakende og vi ble mottatt av veldig hyggelig personale. Bassengområdet var fint. Kort spasertur på 15 min til stranden. Vi bodde i C blokken og hadde leilighet med tre bad, kjøkkenkrok, stue, to soverom og to verandaer/balkong. Godt renhold. Stille og rolig område. Lite bråk om natten. Alt i alt svært godt fornøyd på oppholdet hos dere. Fine muligheter for turer og trening.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, SimenB_12
Anmeldt 14. mars 2017

Hyggelig hotell spesielt velegnet for "litt eldre" . Ikke et utpreget barnehotell, ligger ca 15 minutters spasertur fra havnen i Los Christianos. Fin spasertur for de som liker å gå litt. Stadige forbedringer, i år hadde poolbaren/restauranten fått en opp- pussing. I fjor sofaer og senger. Hyggelig betjening og fin rengjøring. Eneste minus er pizzaen i baren, kan ikke anbefales, vår var iallfall for lite stekt med lite smak.

Romtips: Bestill rom så høyt som mulig pga utsikt. Fortrinnsvis blokk A.
Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, 604inges
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes på Coral Los Alisios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2017

Kjære gjester,
Takk aldri så mye for din type vurdering og for å ha vært våre gjester i år. Faktisk gjør vi oppdaterer våre hotell i henhold til de nyeste trendene, og vi er mest glad for å vite at du liker det. Faktisk, i vinter har vi flere eldre kunder, men om sommeren er det mange familier som bor hos oss. Egentlig er vi snart vil ha en ny Splashpark, som vil være stor glede for barna. Vi håper å se deg igjen, og takk enda en gang for å bo hos oss.
Maribel Rodríguez
Hotel Director

Anmeldt 15. november 2016

Et stille og rolig hotell hvor man kan sove med åpent vindu om natten uten å bli forstyrret, dersom man har soverom i C-blokka.
Rom C206 var stort, nyoppusset og godt utstyrt. Dessverre fikk vi lite ettermiddagssol på den store balkongen.
Frokosten er helt ok, lunsj og middag prøvde vi ikke.
Kort avstand til barer, restauranter, butikker og strand.
Dessverre var bassenget kaldt, det var faktisk varmere i havet.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Mydiddi
Anmeldt 14. mars 2016

Hyggelig hotell med god beliggenhet, en liten rusletur fra det meste. Rent og pent. Hadde delikat leilighet i 4. etasje i A-blokka, med soverom ut mot stille område og romslig terrasse med morgensol og utsyn til pool-området. Vennlig betjening, daglig rengjøring. Standard internasjonal "hotell-frokost" av god kvalitet. Vi bor gjerne her igjen.

Romtips: A-blokka har soverom mot stille, ubebygget område.
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Einherje
Manuel Antonio R, Director de Relaciones con Clientes på Coral Los Alisios, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2016

Kjære gjest
Takk for din type gjennomgang og for å ha vært våre gjester. Vi er glade for å lese at du likte ferien med oss, og at våre anlegg og tjenester møtt din godkjenning. Du har rett, alle våre rom har romslige balkonger / terrasser og er et fantastisk sted å slappe av, nyte solen, eller bare ta en drink eller en kopp kaffe. Det ville være en glede for hele vår for å ønske deg igjen, når du bestemmer deg for å gå tilbake til Tenerife. Nok en gang takk for bor hos oss denne gangen.
Maribel Rodríguez
Hotel Director