Koselig

Koselig plass der du får komme tett på dyrene. Hyggelig personalet. Kan kjøpe mat å mate dyrene... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Kristina A
Flott familetur

Fantastisk opplevelse. Jeg vil absolutt anbefale å ta turen hit. Var her med våre tre barn... les mer

Anmeldt 7. oktober 2022
993stianv
Les alle 4 191 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Liten dyrepark med tamme marsvin man kan mate. Gøy at man kan gå inn i burene til flere av dyrene. Små apekatter, papegøyer og reptiler. Fint til en formiddag. NB noe kinkig adkomst uten bil.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Annette N
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Bra service, men litt rot med bestillingene. Litt vanskelig å få kontakt med personalet for endring/etterbestillinger! God mat!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Footprints27928
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig liten park med forskjellige aper, papegøyer, marsvin, øgler og skilpadder. Mange av de går fritt i store «bur» hvor du går igjennom og kan mate de med grønnsaker og frukt som du får kjøpt på stedet. Du kan også ta bilde med flere papegøyer ved inngangen, og kjøpe bildet ved avreise. Rimelige priser på inngang! Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, lindaoteliet
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Kjekk liten park for store og små. Her får du nærkontakt med dyrene, du får kjøpt mat til dem i inngangen. Husker ikke prisen, men det var ikke dyrt. Hele familien koste seg veldig her.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 744kristinl
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Parken går du igjennom på 1,5 time ca, så her bruker du ikke hele dagen. Dra dit tidlig, vi var der ca kl 1000 og da var det bare ett par andre familier der. Parken består av mange bur som du går inn i og er sammen med aper, fugler og marsvin. Dyrene så ut til å ha det bra! Noe som er viktig for oss. Anbefalles å ta en tur.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, superzonic3000