Nydelig park

Anmeldt 7. august 2019
Richard_halvorsen
Drammen, Norge
Fin park med mye reptiler og aper

Anmeldt 29. desember 2018
Sivkarinr
Bryne, Norge
Les alle 4 010 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tenerife
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Og fin lounge. Kanskje ikke verdens mest overivrige servitører, men hva gjør det når drinkene er knall.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, olejohans2018
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Denne parken kan jeg virkelig anbefale, her har dyrene god plass og det er rent og pent overalt. Moro og kunne mate dyrene med mat som du får kjøpt til 3€. Vi var i denne parken i ca. 2 timer. Anbefaler at dere viser taxisjåføren adressen eller et bilde av parken, jeg sa Monkey Park og havnet på Jungel Park:)

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Richard_halvorsen
Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Monkey Park, veldig koselig sted ! Vi kunne gå inn til noen av dyrene og mate dem . Mat kjøpte vi ved inngangen. Flott beplantet inne i parken . Vi gikk der et par timer , da hadde vi sett alt. Liten kafé, hvor en kan sitte og slappe av . Vel verdt et besøk !

Dato for opplevelse: mars 2019
1  Takk, reidunr
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Grei plass å gå når været ikke er på topp. Kjekt at en får komme tett på dyrene. Rimelig å komme inn. Anbefales!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Sivkarinr
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Liten dyrepark med tamme marsvin man kan mate. Gøy at man kan gå inn i burene til flere av dyrene. Små apekatter, papegøyer og reptiler. Fint til en formiddag. NB noe kinkig adkomst uten bil.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Annette N