“Lasagne ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god italiensk restautant alt var perfekt me spiste lasagne og den var knall godtoppet kvelden med en tiramisu og en carlos1 fantastisk god mat & drikke, hyggelig atmosfære og god servise anbefaler virkelig et besøk

Takk, 474arvidb

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

En kvalitets restaurant med fabelaktig hjemmelaget pasta. Anbefaler "Black hearts" om du er elsker pasta og sjømat. Gnoggi, foccacia og pizza var utmerket. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, birgitteaubert
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Nydeleg mat ,og god service.Dei har eit nydeleg foccacia brød, som eg vil anbefale. Her et vi gjerne fleire gonger.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Reidun N
Anmeldt 1. april 2017 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten helt tilfeldig, og den hyggelige betjeningen ga oss et bord selv om restauranten var fullbooket. Fantastisk italiensk pizza, og super service med små retter og drinker underveis, uten betaling. Verdt et besøk!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 210mariusk
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted med fantastisk mat og betjening. Pizza nr 73 anbefales!!! Hyggelig betjening men litt sen servering

Dato for besøk: februar 2017
Takk, olej1412

Reisende som så på L'italiano Trattoria, så også på

Har du vært i L'italiano Trattoria? Del dine erfaringer!