“Gode smakskombinasjoner”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god og original tapas. De fortjener et bedre lokale. Flink servitør, men kunne fulgt opp litt bedre noen ganger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 426h_vardp

Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

Restauranten ligger litt utenfor "turistløypa"men er vel verd et besøk. Vi spiste tapas og det var mange forskjellige smaker. Rettene kom etterhvert som de var klar.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Marit M
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten i går, og ble positivt overrasket.
Den ser beskjeden ut, med kun noen få bord. Vi fikk gode anbefalinger både når det gjelder vin og mat.
Skinken var så mør, og entrecoten var smakfull. Salaten til var også frisk og god.
Alt i alt en god opplevelse, som ikke kostet mye.

Dato for besøk: november 2017
Takk, s0lv_r0
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Bra middag, originale og smaksrike tapas, deilig karamellshot, bra service Mmmmmm (måtte ha minst 100 tegn )

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Anne M
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

Fulgte anbefaling fra TripAdvisor...og vi ble ikke skuffet. Maten var nydelig, og servicen suveren. Smak den lokale geitosten og den lokale vinen..

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 399larss

Reisende som så på El Rincon De Pancho, så også på

Tenerife, Kanariøyene
Los Cristianos, Arona

Har du vært i El Rincon De Pancho? Del dine erfaringer!