“Middag”
Anmeldelse av The Emperor

The Emperor
Vurdert som nr. 17 av 522 Restauranter i Los Cristianos
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service. Spist her flere ganger, anbefales virkelig. Hyggelig og høflig personale. Stamplassen vår!

1  Takk, Hedda K

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Kinesisk mat med en utmerket standard, og variert meny på de fleste språk. Genuin familiedrevet restaurant med imponerende god service. Uten unntak blide og hyggelige personale. Besøker ALLTID dette stedet når jeg er i Los Cristianos. Kan forekomme overaskelser til både voksne og barn:-)
Anbefales på det sterkeste 11/10.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Harald J
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelige servitører. Bestilte and, kylling, biff og scampi og alt smakte utmerket. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
Takk, SiljeR107
Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Vi har vært før mange ganger tidligere og kommer selvfølgelig tilbake neste gang. Veldig sjarmerende servitører og fantastisk god mat anbefales på det aller varmeste dersom du er i los Christianos.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, EgonH459
Anmeldt 13. mars 2016

Veldig god service og ypperlig mat som er litt anderledes og har et høyere nivå enn du sikkert er vant til på en slik restaurant. Veldig god opplevelse som vi alltid unner oss flere ganger når vi er på Tenerife

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Gunnar L

Reisende som så på The Emperor, så også på

Playa de las Americas, Arona

Los Cristianos, Arona

Har du vært i The Emperor? Del dine erfaringer!