Anmeldt 17. november 2017

Saint George har en god standard på rommene. Gode service og godt renhold.
Hotellet passer godt for de over 55. Også for de som har behov for rullator/rullestol. Trapp /rekkverk ned i bassenget. God pass og mange solstoler. Skal du ha havutsikt så må du oppe i etasjene. God frokost. Rolig strøk. Kort vei ned til fin sandstrand. Butikk åpent 24 timer i døgnet like ved.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Kåre Dybdal H
Anmeldt 27. mars 2017

Vi bodde på rom 506 og hadde en fantastisk stor terasse med sol fra morgen til kveld. Møblement på terrassen var ubrukelig, burde vært oppgradert. Stor lelighet med dårlig kjøkkenutstyr og lite lys. Krypdyr (maur?) over alt. To soverom med god plass til bagasjen. Stoler ved basseng var utgått på dato.

Romtips: 506 har best beliggenhet pga terrassen.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 277arnee
Anmeldt 24. november 2015

Kort vei til det aller meste. Vistas stranden og Los Cristianos stranden kort vei unna.
Handlegaten Avenida de las Americas få minutt unna. Her bor man sentralt.
Leiligheten vi fikk var stor med to koselige balkonger, og et bra utstyrt kjøkken.
Der var litt støy fra gaten i rushtiden men ellers fint. Handle mat gjorde vi rett ned i gaten, så koselige frokoster ble det på balkongen i soloppgangen.
Leiligheten lå slik til at ettermiddags sol unngikk vi, den kan noen ganger varme opp for mye. For de som liker baseng på hotellet, er ikke dette noe dårlig valg.
WiFi var ikke fullt utbygget, så her måtte ned i resepsjonen for å sjekke det norske været :-)

Dato for oppholdet: desember 2014
1  Takk, Geir H
Anmeldt 19. februar 2015

Hotellet egnet seg greit til overnatting, men hadde ikke så mye mer å by på.
God, men smal dobbeltseng, her bør man være gode venner og forelsket.
Rene, enkle og spartansk møblerte rom.
Hyggelig betjening og oppvarmet basseng var et pluss.
Gunstig beliggenhet, både med hensyn til flyplassen og byen.
Veldig liten varmtvannstank, ingen resturant eller bar utover en enkel poolbar.
Resepsjonen var stengt midt på dagen.

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, Kristin H
Anmeldt 14. januar 2015

Hotell med grei beliggenheten. Kort vei til alt.
Stille og rolig. Eldre hotel som er bra vedlikeholdt, rent og pent.
Hyggelig betjening.
Som vanlig forferdelig madrasser - tenker at dette er en "syden ting".

Romtips: Ikke velg nedskunket terrasse - det er 3-4 leiligheter med dette - de har IKKE sol.
Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Denise curran F