“Skuffet pga sen servering”

Overseas Asian Restaurant
Bestill bord
tir. 7.2.
20:00
Vurdert som nr. 85 av 477 Restauranter i Los Cristianos
Kjøkken: Sushi, Kinesisk, Malayisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. desember 2018

Vi har besøkt denne restaurant flere ganger hver gang vi har feriert på Tenerife. Og vi har stort sett vært svært fornøyde, både med maten og service.
Men de to siste gangene vi besøkte Overseas nå på vår ferie, ble vi skuffet, først og fremst fordi de ikke klarte å servere mat samtidig til fire stykker! Spesielt var det på vår siste middag, da tre av oss bestilte sushi og den fjerde skulle ha varm mat, fisk.
To fikk servert sin sushi forholdsvis raskt, den tredje ventet endel på sin sushirett, mens den fjerde, som skulle ha en varm rett, ble sittende og vente, helt til de andre tre var ferdige med sin mat!! Slik SKAL det ikke være! Det burde være ganske lett å ta utgangspunkt i den varme retten, og justere de kalde rettene etter denne!! Skuffende og ganske irriterende! Er ikke så sikker på at vi kommer til å oppsøke Overseas så mange ganger etter dette!

Takk, wencheHamar

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra service og god mat. Dyktige på glutenfri. Sushi må prøves. Anbefales! Hyggelig betjening og godt utvalg.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, jonarneh189
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Deilig mat, fine lokaler, god service og rimelige priser i forhold til hva som serveres. Fikk stedet anbefalt - og anbefaler videre.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 802catol
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Den desidert beste maten vi har fått servert på Tenerife.
Forrett , middag og dessert var av topp klasse. Servitørene var veldig hyggelige, høflige og oppmerksomme. De var ikke påtrengende , som de kan være mange plasser. Stemningen var god i restauranten og musikken i bakgrunnen var behagelig.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Mads G P
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Asiatisk mat i mange varianter. Her er det noe for enhver smak.
Mulighet for å sitte både inne og ute.
Har spist her flere ganger. En av mine favoritter i Los Christianos.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Anne-Margrethe N

Reisende som så på Overseas Asian Restaurant, så også på

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Overseas Asian Restaurant? Del dine erfaringer!