Gratis avbestilling frem til 15.12.22
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
TripadvisorUSD 142
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Etter anbefalingene i Tripadviser booket vi en overnatting på dette slottet. Har vært på flere slottovernattinger tidligere med god erfaring.
Dessverre ble våre forventninger ikke innfridd denne gang. Rommet vi fikk var rent og nyoppusset. Vertskapet var hyggelig.
Frokost var av enkleste sort.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mroeijen
Anmeldt 16. august 2017

Slottet ligger avsides til i vakre og rolige omgivelser. Gamle hus med herlig interiør og noen hus spøkelser på kjøpet. Veldig hyggelig og service minded par som driver stedet, man føler seg virkelig velkommen.
Til frokost føler man seg hjemme som i kjøkkenet til venner, og ikke at man bor på hotell. Anbefales ! Å være der på 3 dagers Italiensk med Opera, maskeradeball og mat, ville vært toppen, men det visste vi ikke om denne gangen.

Romtips: Alle rom er ok, og utsikten fra rommet er ikke så viktig når man bor her.
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Merete B
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Trivelig vertskap, stille og fredelig beliggenhet, personlige rom med freshe bad, trivelig frokost med verdens mutteste frokostvertinne. Koselig med et levende slott med gardsbruk og mye sjarm. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 202heidib
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Flott atmosfære, nydelige rom! Trivelig vertskap. Hunder er velkommen ❤️
Super beliggenhet nordfor Mariestad og sør for Sjøtorp .
Nydelig med slottets dyr som går fritt sammen med gjestene.

Stemningsfull Alle' fra hovedvei og ned til slottet. En landlig naturpærle. Fokus på økologisk drift med produksjon av eget kveg.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 349trudev
Anmeldt 2. oktober 2013

Et nydelig sted med herlig mat - spiste frokost inne på slottets kjøkken. Mye kom fra egen produskjon. Et fantastisk herlig vertskap. En fint start før vi syklet langs Gøta kanalen i nydelig vær.Slottet var under oppussing men vi fikk en lov å vandre rundt i hele slottet - en super opplevelse. Møbler var hentet inn fra inn og utland.

Dato for oppholdet: august 2013
  • Reisetype: Reiste med venner