“Fantastisk atomsfære, god service og god mat på en bortgjemt perle av en restaurant.”
Anmeldelse av Konoba Turan

Konoba Turan
Vurdert som nr. 8 av 52 Restauranter i Jelsa
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og overlegen service på denne perlen av en familierestaurant! Vi ble godt mottatt og fulgt opp hele kvelden, selv om det var høysesong og mange gjester! Maten var topp! Anbefales på det sterkeste!

Takk, 123areh

Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, til ein meget god pris, utrolig god service, og barnevenligg mat også.

Gurmetmat i klasse! For maks 200 Kuna.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 487martinn
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Konoba Turan er en familiedrevet, utrolig koselig, liten restaurant litt oppe i de små gatene i Jelsa. Tilbaketrukket fra den mer livlige havna. Bygget på en familiehage, i ly av et stort mandarintre, kan man her nyte en god middag med ypperlig service og vennlighet fra familien som jobber her. Vi var to familier med barn i alderen 9-16 år og alle fant noe mat de likte og syntes stemningen var helt spesielt koselig. En virkelig perle av en restaurant!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KariWallemB
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Tilbaketrukket perle, autentisk restaurant med topp sjømat og kjøtt. Flott mottakelse av vertskapet og god oppfølging underveis. Egen vin - utsøkt. Egen hage. Kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Stein B
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Suveren betjening og den beste maten vi har spist i Jelsa.Flott atmosfære.Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hansen60

Reisende som så på Konoba Turan, så også på

Har du vært i Konoba Turan? Del dine erfaringer!