“Jelsa, Bistro Obala”
Anmeldelse av Bistro OBALA

Bistro OBALA
Vurdert som nr. 8 av 53 Restauranter i Jelsa
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en kort stopp her i Jelsa,
Akkurat nok tid til å nyte et lite glass vin , litt lokal skinke, oliven og nybakt brød.
Martina var vår servitør , et fantastisk flott smil og fantastisk gode service
Kan anbefales!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sightsee25092
Edon A, Owner på Bistro OBALA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2022

Thank you :)

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Spiste her 5 ganger ila vårt 6 dagers opphold i Jelsa. Fantastisk god mat, lekkert servert, Maren kommer raskt og var like god hver gang Svært hyggelig personale, alltid smil og vennlige ord. Anbefales sterkt

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 444mariannes
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Flott sted rett ved vannet med en god variasjon i menyen.
Fantastisk betjening som gir gode anbefalinger, tilpasser ønsker og er vennelige.
Anbefaler et besøk

Dato for besøk: juli 2018
Takk, marittheiste_2015
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

En flott restaurant med supert personale. Vært så heldig med 14 dagers ferie her i VM 2018 sluttspill. Booket bord til semi og finale og fått gode bord med tv.
Maten er topp og forskjellige retter prøvet. Alt smaker godt og de har ikke noe problem å legge til rette for spesielle ønsker. Selv om det ikke står i menyen. (Ref. Hvitløksbaugetter m.m.) vi anbefaler denne restauranten et besøk, for å gjøre opp sin egen mening. Missfornøyd blir dere nok ikke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Eirik H
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. God service, og ikke minst god kunnskap om melke-og glutenallergier. De laget til og med om på menyen for å tilfredsstille minstemann sinr behov om hamburger. Tommel opp!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Halledussen
Edon A, General Manager på Bistro OBALA, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Thank you very much for this words ! We really appreciate it ! We are glad to see you again !

Reisende som så på Bistro OBALA, så også på

Har du vært i Bistro OBALA? Del dine erfaringer!