“Fantastisk beliggenhet, god mat”
Anmeldelse av Anadalis

Anadalis
Vurdert som nr. 8 av 52 Restauranter i Argassi
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Anadalis sto for vår første matopplevelse på ferieturen. Restauranten ligger ca 200m ut fra hovedgaten i Argassi, nede Windmil Bay Hotel, og har en nydelig utsikt utover havet. Innredningen er pen, og servicen god. Maten var heller ikke så verst. Vi spiste økologisk kylling som smakte meget godt, og kanin som dessverre var noe smakløs og tam. Uansett, Analdis er absolutt et alright sted å tilbringe kvelden.

Takk, Magnus K

Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Kult at denne plassen eksisterer midt blant alle 'ferie' restaurantene... Dette stedet gir en super matopplevelse som man kan forvente av et kjøkken og kokker med internasjonale priser og heder hengende på veggen.

Takk, SteinarAV
Anmeldt 10. juni 2016 via mobile enheter

Vi fikk service med en gang, hyggelige servitører med anbefalinger og et spennende vinkart. De har tasting meny og det eneste som mangler er tastingmeny på dessertene . Maten er verdt prisen og særlig moscato med jordbær var ypperlig starter! Beste middag på Zakynthos! Krabbetortellini i hummersaus og ouzo... yum

Takk, cuteoms
Sophia K, Manager på Anadalis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2016

Dear cuteoms,
Thank you very much for your kind review. I am happy to hear that you found the meal at Anadalis of high quality and that you enjoyed the wines and quality of service. It would be our pleasure to welcome you back in the future.

Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

En veldig koselig resturant som ligger i utkanten av Argassi. Maten smakte fantastisk, og kom også overaskende fort etter vi hadde bestillt. Veldig hyggelige servitører, og utrolige omgivelser. Noe som også må nevnes er at brødet som serveres der uten tvil er det beste jeg noensinne har spist! Anbefales sterkt!

Takk, Petter1205
Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Reisende som så på Anadalis, så også på

Argassi, Zakynthos

Har du vært i Anadalis? Del dine erfaringer!