“Fantastisk mat”

Georgias Traditional Taverna
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Kournas
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Koselig gresk familie restaurant med fantastisk god mat og service. Besøkte den første gang i 2016 og måtte tilbake i år også. Anbefaler den greske salaten og den tradisjonal lamme gryten. Vi kommer tilbake neste gang vi besøker Kreta.

2  Takk, Bente F

Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Hvorfor denne restauranten ligger på topp på tripadvisor er uforståelig. Forrettene ble servert etter 1 min og vitnet om rester fra gårsdagens servering.
Kjøttet (lam) hadde god smak og var mørt, men burgeren var en halvstekt farse.
Vertinnen skrøyt restauranten ufortjent opp i skyene og kunne anbefale alt på menyen. Når vi skulle bestille var det derimot flere ting vi ikke fikk velge.
Hadde det ikke vært for bra selskap og mange latterkramper, ville kjøreturen vært forgjeves.
Kan IKKE anbefale denne restauranten til andre en katten til naboen.

2  Takk, Miriam K
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Bestilte burger, var ikke akkurat som forventet. Lunken og dårlig tilbehør, ingen burgerbrød.
Utifra de andre tilbakemeldingene som er her, var dette en stor skuffelse. Besetningen var hyggelig, men påstod at dette var det beste av det beste, men det holdt ikke mål. Eneste positive var at pommes fritesen var sprø, som vi etterspurte.
Skikkelig nedtur!!

3  Takk, Øyvind J
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Etter å ha lest mange gode anmeldelser her, reiste vi hit. Førsteinntrykket var at vi var kommet til ørkenen, aka in the middle of no where. Skeptiske valgte vi å spise her allikevel, selvom restauranten var tom. Lekeplass i hagen var det og. Etter å ha fått en grei gjennomgang av menyen med a mor, satt vi oss. De skrøt fælt av at alt var laget fra bunn, men opplevelsen var en totalt skuffende opplevelse. Verste restaurantbesøket etter en uke på Kreta. Anbefales ikke, om du vil spise ordentlig mat!

3  Takk, judithjo
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Dette var en kraftig nedtur!! Vanskelig å forstå at denne restauranten kan ligge over midten for anbefalte restauranter på Kreta! Det beste som ble servert var vannet og isbitene!

3  Takk, krijo1

Reisende som så på Georgias Traditional Taverna, så også på

Georgioupolis, Apokoronas

Har du vært i Georgias Traditional Taverna? Del dine erfaringer!