eDreams
Agoda.comUSD 82
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 13. juli 2021

Overnatta her på veg nordover. Fin hytte der hunden kunne vera med. Kjekt vertskap. Fin plass med tanke på utflukter ,løypene ligg då rett ut for døri og dei var det mange av,lette og meir krevjande, Supert

Takk, Venture393326
Anmeldt 18. november 2020 via mobile enheter

Vi kom opp hit på søndag ettm og skulle være noen dager for å slappe av.Har gått litt i terrenget rundt her på Beitostølen .Kompakt sentrum og kort vei p gå.Vi fikk større hytte enn det vi hadde bestilt og er meget fornøyd å kommer gjerne igjen.Her er alle fasiliteter i nærheten

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, kentm176
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Bodde i 2-mannshytte med hund. Var alt vi trengte av utstyr i hytta. Varmekabler i gulvet. Fint bad. Fint område å lufte hunden på utenfor hytta. Bilparkering ved hytta. Stille og rolig. Perfekt beliggenhet. En av skapdørene manglet knott. Wifi noe ustabilt. Bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, HegeAngelica
Anmeldt 29. juli 2019

Vi leiet den minste hytten og den hadde alt vi trengte:-) eneste minus er at køysengene er litt korte. Hyttetunet er fredelig og innhyllet med vakre bjørketrær. Vi fant skikkelig roen.:-) varmtvanntanken er litt liten:-)

Romtips: Alle hyttene har fin beliggenhet
Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hege S
Anmeldt 28. juni 2019

Det er liten tvil om at Beitostølen er en vinterdestinasjon. Jeg fikk ei svær hytte med tre soverom til en tredjedel av prisen jeg måtte ha betalt på et mer typisk sommersted.

Det viktigste for meg når jeg kommer til ei hytte er at det er rent. Her var det slurvet litt med det. Smuler, matrester og annet rart var synlig på gulvet ved kjøkkenbenken. Det gjorde at jeg ble litt skeptisk, men ellers var hytta ren.

Godt utstyrt med alt av kjøkkenutstyr, mikro og oppvaskmaskin. Praktisk og godt bad.

Minus for at det ikke var toalettpapir, pluss at det ikke var gulvkluter til utvask, slik at jeg måtte bruke tørkehåndduken. Fant heller ikke noe sted å kaste søppel, slik at jeg måtte ta det med i bilen.

Alt i alt er dette et fint sted å være, spesielt hvis man er mange.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene