“Super matopplevelse”
Anmeldelse av Heimatt Restaurant

Heimatt Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Beitostølen
Beskrivelse: "Tanken bak vår meny er å alltid by deg på sesongens beste råvarer og gi deg nye smaksopplevelser hver gang du besøker oss. På Restaurant Heimatt spiller alltid fjellet en hovedrollene, perfekt tilberedt og servert sammen med spennende tilbehør." Våre tanker bak maten Vi har fokus på lokale råvarer og bærekraftig norske råvarer En nøye utvalgt vinmeny og ølmeny er med på å skape det perfekte s
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet av hotellet (Radisson Beitostølen), og kan fint anbefale dette videre. Flotte lokaler og veldig god mat. Vi spise en fjellørret og den var kjempe god! Store fine porsjoner

2  Takk, jonasveiberg

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste en 4 retter, rype, skalldyrsuppe, indrefilet av hjort og brunost is på en kjeks. Alle rettene ble presentert på en flott måte og smakte fantastisk godt. Meget hyggelig atmosfære og veldig god service. Helt topp. Terningkast 6.

1  Takk, rondane5
Anmeldt 5. juli 2020

Atmosfæren er hjemmekoselig og samtidig litt Restaurant med STOR R. Servicen upåklagelig, dyktig og hyggelig. Maten var utsøkt og spennende smaker. Lokale råvarer som smakte så godt. Anbefales på det varmeste.

2  Takk, 9nahh
Anmeldt 3. juli 2020

Her får du den beste 4 retters i Valdres til en meget hyggelig pris. I tillegg hyggelig betjening og wn grei vinliste

2  Takk, Ropie
Anmeldt 3. juli 2020

Nyåpnet restaurant på Beitostølen var en flott opplevelse. Lokalt inspirert mat med blant annet gjeitekje til forrett og ei nydelig suppe basert på fjellaure var av Michelin-klasse. Heimatt har tatt over lokalene til tidligere topprestaurant Bare Kos, og er et strålende tilbud blant flere gode spisesteder i fjellbygda.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, DayTrip48245514907

Reisende som så på Heimatt Restaurant, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Heimatt Restaurant? Del dine erfaringer!