“Fantastisk god mat, til meget god pris ”
Anmeldelse av Heimatt Restaurant

Heimatt Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 17 Restauranter i Beitostølen
Beskrivelse: "Tanken bak vår meny er å alltid by deg på sesongens beste råvarer og gi deg nye smaksopplevelser hver gang du besøker oss. På Restaurant Heimatt spiller alltid fjellet en hovedrollene, perfekt tilberedt og servert sammen med spennende tilbehør." Våre tanker bak maten Vi har fokus på lokale råvarer og bærekraftig norske råvarer En nøye utvalgt vinmeny og ølmeny er med på å skape det perfekte s
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

En liten og koselig restaurant midt i Beitostølen. Maten som serveres er rett og slett fantastisk god. Prisnivået er meget bra med tanke på hva du får servert. Vi hadde INGEN ting å utsette på maten eller restauranten i sin helhet. Denne plassen bør du absolutt besøke om du er i, eller passerer Beitostølen.

Terningkast 6 av 5

1  Takk, Oyvind_G86

2024 av 32 anmeldelser

Anmeldt 30. juli 2020

Fantastisk god mat med spennende smaker :) Skalldyrsuppe, reindsdyfilet og den beste creme bruleen med sorbet <3

1  Takk, Kraftkost
Anmeldt 28. juli 2020

Veldig glad for at vi bestemte oss for å ta middagen på Heimatt-restauranten på Bergo hotel som vi skulle overnatte på. Dette var i slutten av juni, så det var også lite folk. Men eg trur ikkje det var difor vi fekk god service og god mat. I tillegg var det flott utsikt!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Eivlid
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Er det mulig å gi 6..? Dette var helt strålende :-) Forretter, hovedretter, dessert og viner. Alt!!!

1  Takk, LarsogLiv
Anmeldt 21. juli 2020

Førsteklasses mat og hyggelig betjening. Vi spiste en fantastisk 4 retters: speket hjort, skalldyrsuppe, indrefilet av reinsdyr og creme brulee. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, Spokkos

Reisende som så på Heimatt Restaurant, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Heimatt Restaurant? Del dine erfaringer!