“Fantastisk opplevelse”
Anmeldelse av Heimatt Restaurant

Heimatt Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Beitostølen
Beskrivelse: "Tanken bak vår meny er å alltid by deg på sesongens beste råvarer og gi deg nye smaksopplevelser hver gang du besøker oss. På Restaurant Heimatt spiller alltid fjellet en hovedrollene, perfekt tilberedt og servert sammen med spennende tilbehør." Våre tanker bak maten Vi har fokus på lokale råvarer og bærekraftig norske råvarer En nøye utvalgt vinmeny og ølmeny er med på å skape det perfekte s
Anmeldt 26. juli 2021

Dette er en matopplevelse på nivå med de beste restauranter. Vi hadde fem retter og vin til. Alt var perfekt.

Takk, karlk854

Anmeldt 9. juli 2021

Maten på denne restauranten er på nivå med de beste restauranter. Smakene er godt balanserte og vinkoblingen til kunne ikke vært gjort bedre. Hvis du opplever dette og tenker annet enn topp om denne maten har du mer enn en skrue løs.
Det er kanskje ikke alle som legger merke til det men påslaget de har på vinen de serverer kan kun beskrives som raust. Besøker du beitostølen uten å ta deg turen innom her går du virkelig glipp av det beste lokale råvarer har å by på.
Det var virkelig en glede å få ta del i eiernes genuine entusiasme for lokale råvarer, mat og vinglede.
Kunne sagt mye om hver rett, men holder meg til å oppsummere desserten, fjellbjørk sorbet, som den definitivt beste desserten jeg noensinne har smakt!

1  Takk, Karlnamk
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat med lokale råvarer og gode balanserte retter . Dette var virkelig en positiv overraskelse. Terningkast 6!

Takk, Lasseoys
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Dette var over forventning!
Veldig hyggelig, avslappet og informativ betjening.
Vi valgte dagens 4 retter, men valgte egne viner.
Alle rettene var nydelige. Nyskapende og artige blandinger som utfordret smaksløkene våre og traff skikkelig.
Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Anders1Norway
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Dette var vårt femte besøk på Heimatt. Åpenbart at de ikke hviler på laurbærene. Maten var om mulig bedre enn sist, perfekt anmeldt og presentert av «gutta» selv. Vinpakken er oppgradert med fin Bourdaux til kje, Sancerre til fjellvarianten av den franske fiskesuppen Bouillabaise og tung avslutning med Amarone til Reindyrs filet. Desserten må bare oppleves, hvordan får de det til, multene røkt på direkten.
Ryktene sier at det er ytterligere 50 utsøkte viner inn på kartet.....!
Vi gleder oss til neste besøk, som blir veldig snart.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, leifpk

Reisende som så på Heimatt Restaurant, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Heimatt Restaurant? Del dine erfaringer!