“Fantastiske smaker. Et utsøkt måltid”
Anmeldelse av Heimatt Restaurant

Heimatt Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Beitostølen
Beskrivelse: "Tanken bak vår meny er å alltid by deg på sesongens beste råvarer og gi deg nye smaksopplevelser hver gang du besøker oss. På Restaurant Heimatt spiller alltid fjellet en hovedrollene, perfekt tilberedt og servert sammen med spennende tilbehør." Våre tanker bak maten Vi har fokus på lokale råvarer og bærekraftig norske råvarer En nøye utvalgt vinmeny og ølmeny er med på å skape det perfekte s
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste her en onsdag i august. Fantastisk service. Lokale råvarer smakfullt sammensatt. Vi hadde et fantastisk måltid. Dette er stedet for gourmet på Beitostølen

1  Takk, oddarildg

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Me hadde 4 rettsmeny med tilpassa vin. Smakfulle matrettar og vin. Fjellauresuppen er ein favoritt.
Svært god service.

Takk, kristinesauef
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Beitostølen sist sommer , da fikk vi ikke bord på Heimatt . Denne gangen var vi heldig .
Veldig hyggelig servitør .
Maten var også veldig god , anbefales

Takk, Irene J
Anmeldt 26. juli 2021

Dette er en matopplevelse på nivå med de beste restauranter. Vi hadde fem retter og vin til. Alt var perfekt.

Takk, karlk854
Anmeldt 9. juli 2021

Maten på denne restauranten er på nivå med de beste restauranter. Smakene er godt balanserte og vinkoblingen til kunne ikke vært gjort bedre. Hvis du opplever dette og tenker annet enn topp om denne maten har du mer enn en skrue løs.
Det er kanskje ikke alle som legger merke til det men påslaget de har på vinen de serverer kan kun beskrives som raust. Besøker du beitostølen uten å ta deg turen innom her går du virkelig glipp av det beste lokale råvarer har å by på.
Det var virkelig en glede å få ta del i eiernes genuine entusiasme for lokale råvarer, mat og vinglede.
Kunne sagt mye om hver rett, men holder meg til å oppsummere desserten, fjellbjørk sorbet, som den definitivt beste desserten jeg noensinne har smakt!

1  Takk, Karlnamk

Reisende som så på Heimatt Restaurant, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Heimatt Restaurant? Del dine erfaringer!