“Grei restaurant”

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 7 av 12 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 10. oktober 2018

Restaurant helt på det jevne, med greie priser. I høysesonger bør man bestille bord.
Hyggelig personale. Variert meny med biffer, hamburgertallerken etc...
Her er det også fint for barn.

Takk, HamarTrond

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng med 2 barn og 6 voksne som skulle kose oss ute. 2 av oss skulle bestille vinflaske men servitøren snakket knapt dårlig engelsk og misforstod oss. Det tok lang tid før både vi fikk bestilt og servert . Spareribs var grei men coldslaw smakte ikke bra.
For å bestille desserten måtte vi igjen vente og vente . Forstår det ikke er lett med kun 1 ansatt som serverer

Takk, monan224
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom dit med våre tre tenåringer. Min mann og jeg ville ha medium stekt biff. Han med fries, og jeg med fløtegratinerte poteter. Jeg er ikke glad i fries. Tenåringene bestilte en Tex mex rett de lux. Da maten kom fikk også jeg fries. Jeg påkalte servitøren, en godt voksen mann. Jeg så høflig i fra om at jeg hadde bestilt fløtegratinerte poteter. Han skulle varsle kjøkkenet, sa han. Men i stedet for å ta med seg retten min og gå til kjøkkenet begynte han å serve et annet bord. Når jeg omsider greide å påkalle oppmerksomheten igjen måtte jeg selv påpeke at jeg ønsket varm mat til de fløtegratinerte poteter, og ba han om å ta med biffen. Da jeg omsider fikk retten tilbake med de rette potetene, så var biffen riktignok varm, og nærmest kremert. Ikke mye medium der.
Ingen av oss ble ordentlig mett, og vi betalte ca 1400 kr for 3 Tex Mex, 2 biff, 2 øl og 3 brus. Anbefales ikke.

1  Takk, UnnW2
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Middelmådig mat til en dyr penge! Lite smak og lite tilbehør i forhold til prisen. Burde også vært bedre oppfølging av servitørene.

1  Takk, kimk930
Anmeldt 25. juli 2018

Servitøren kom rask til dører, hyggelig men litt reservert. Han er veldig rask på og tror at alle vet hva de skal når de kommer inn. Det er flere som sa at de må ha litt mere tid til å bestemme seg.
Bestilte Nachos med kjøtt, fikk det i en kurv på "avispapiret" skulle etterligne USA. Men ikke helt suksess, osten satt fast så det var vanskelig å spise. Guacamole smake helt ok, litt tam men ikke den verste jeg spiste. Salsa smakte som rett fra glasset ikke hjemmelaget. prisen kom på 189 kr. Det var veldig litte med kjøtt, den smakte ganske så overstekt og tørt. Bestille dobbelt latte, på slutten bestilte meg alkoholfri drikke. fikk velge somersby eple cider eller alkoholfri øl.
Lokalet er ganske gammel med ren, men kunne tenke meg at han eldste mannen som er med å serverer mat, vasker fingrene når han er ferdig med å sitte på mobilen sin.

Takk, AnnaH4777

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!