“God mat og flott servic ”
Anmeldelse av Huset - Steaks and Bones

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Litt skeptiske etter å ha lest noen av anmeldelsen her, men valgte å gi det en sjans.
Og angret ikke, fantastisk mat, rask service og en fin atmosfære. Kommer garantert igjen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 665wencheh

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lunt spisested med god mat og god atmosfære. Torsdagsbiffen er alltid topp med super service og godt tilbehør. Kan anbefales hele året

Takk, 779britt
Anmeldt 23. oktober 2018

Dette er en bra hamburgerresturant. De har hyggelige lokaler og sender fotballkamper. Rask og god mat. Har spist her de siste gangene jeg har vært her, og det er like bra hver gang.

Takk, Finn R
Anmeldt 10. oktober 2018

Restaurant helt på det jevne, med greie priser. I høysesonger bør man bestille bord.
Hyggelig personale. Variert meny med biffer, hamburgertallerken etc...
Her er det også fint for barn.

2  Takk, HamarTrond
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en gjeng med 2 barn og 6 voksne som skulle kose oss ute. 2 av oss skulle bestille vinflaske men servitøren snakket knapt dårlig engelsk og misforstod oss. Det tok lang tid før både vi fikk bestilt og servert . Spareribs var grei men coldslaw smakte ikke bra.
For å bestille desserten måtte vi igjen vente og vente . Forstår det ikke er lett med kun 1 ansatt som serverer

Takk, monan224

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!