“Helt greit....”

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 9 av 15 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Selve maten var verken mer eller mindre mtp forventninger iht pris. Betjening og service var særdeles dårlig. Uoppmerksom, lang ventetid og maten var kald når den ble servert. Men, mette ble vi!

Takk, 252sisselh

Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestilte litt forskjellige biffretter og alt var helt supert. Litt stiv pris, men servicen og maten var super.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, snimmachine
Anmeldt 2. desember 2019

Vi var en gjeng med ungdom og godt voksne, og alle fant noe de likte på menyen. Hovedvekt på burgere, men også fisk og kjøtt-retter var på menyen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Vi var på vei over fjellet og trengte et godt måltid mat. Det ble entrecôte på meg, og dette kunne de bra! Vennlig personal og meget velsmakende mat! Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, olegeorgn
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Dette var helt ok. Vi valgte fjellørret, men ble dessverre skuffet. Lite smak i fisken og lite smør i bakt potet. Greie lokaler og hyggelig servitør.

Dato for besøk: august 2019
Takk, utpaaturer

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!