“Deilig mat på en sjarmerende plass”
Anmeldelse av Huset - Steaks and Bones

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 9 av 17 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 17. juli 2020

Veldig god mat, som ble servert raskt og som bestilt. Ytrefileten var utmerket. Koselig lokale, og for de som liker fotball er det overføring av kamper på storskjerm. For de som ikke liker fotball er det ganske sikkert forstyrrende. Da vi var der var det kun uten lyd på en skjerm utenfor det vi kunne se. Trykk på dette stedet, så bestill bord på forhånd.

Takk, Morten A

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte dette stedet i går etter en lang kjøretur og fordi yngstemann hadde sett stedet sist vi var på Beitostølen. To valgte ytrefilet og en fish & chips. Vi fikk raskt bord og bestilling ble tatt etter kort tid. Drikken kom raskt og maten likeså. Biffen var mør og god og tilbehøret falt i smak. Grillet tomat var godt. Fish & chips var også godt, de to små panerte filetene var litt bløte inni, men smaken var bra.
Stedet og maten falt så mye i smak hos både yngstemann og oss voksne så vi reserverte et bord for i morgen også.

Takk, 658kariannes
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet med gode parkeringsmuligheter. Rask og hyggelig betjening. Maten kom raskt og var god. Synes barnemenyen kunne hatt mer grønnsaker.

1  Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig Fin opplevelse. Han kelneren vi hadde var helt super. Maten var fantastisk og servicen knall bra. Anbefales på det varmeste, men kan være smart å booke bord på forhånd. Stor pågang med mennesker.

1  Takk, 529maritas
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Selve maten var verken mer eller mindre mtp forventninger iht pris. Betjening og service var særdeles dårlig. Uoppmerksom, lang ventetid og maten var kald når den ble servert. Men, mette ble vi!

Takk, 252sisselh

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!