“Ikke bestill Take-Away fra her!”
Anmeldelse av Huset - Steaks and Bones

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 10 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Reisefølget vårt, med 11 personer (voksne + barn), ankom Beitostølen cirka kl18 en dag denne uken og ble fristet til å bestille take-away herfra.

Maten ble kjapt ferdig ila. 15min for 11 personer.
Men da vi kom tilbake til leiligheten vår så fant vi ut at porsjonene var veldig små, sidetilbehøret i rettene var veldig stusselig, samt at french fries’ene var veldig seige, mest sannsynligvis fordi de har blitt frityrstekt mer enn 1 gang.

De fleste voksne i reisefølget måtte spise noe annet i tillegg til retten de bestilte, fordi porsjonene var så små.

1  Takk, daophan79

Anmeldt 25. juli 2020

Værste stedet jeg noensinne har spist på. Vi var alle misfornøyde med maten, kald og smakløst. Vi prøvde å klage med mild tone men fikk kjeft av kelner som ikke engang prøvde å tilby seg å varme maten eller gjøre noe for å blidgjøre kunden.
Kommer aldri tilbake.

1  Takk, Marianne Heibak... H
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Fajitas og entrecóte. Maten og sausen var halvkald. Bakt potet ikke helt gjennomstekt. Beklager, hadde så gode mat-minner herfra fra tidligere. Ble skuffet denne gang.

1  Takk, May-Lis H
Anmeldt 17. juli 2020

Var på dette stedet her om dagen og opplevelsen var ikke bra.. Når vi kom ble vi møtt av en stresset mann som sa det var fullt inne men vi kunne sitte ute, da fikk vi beskjed om at vi måtte gå inn å bestille mat og drikke noe som var greit. Når vi har bestilt mat og satt oss ute kommer det flere folk å setter seg ute, servitøren som ba oss bestille inne tar bestillinger til andre ute og betaling der også.. Her burde de gjort likt for alle gjester. Når jeg bestilte mat og drikke inne sa jeg mojito, her misforsto servitøren og skrev monkholm. Når jeg sa jeg hadde bestilt mojito nektet hun og sa jeg hadde sagt monkholm og ble rett og slett sur.. Det var også jeg som måtte spørre om det var mulig å rette opp misforståelsen. Når jeg da kom inn påsto en annen servitør som var der at jeg hadde sagt monkholm, denne servitøren var ute når jeg bestilte og kan umulig ha hørt det jeg sa.. Maten var heller ikke varm men smaken var grei. Beitostølen har så mye bedre å by på! Styr unna.

2  Takk, D7139XAmarie
Anmeldt 17. juli 2020

Veldig god mat, som ble servert raskt og som bestilt. Ytrefileten var utmerket. Koselig lokale, og for de som liker fotball er det overføring av kamper på storskjerm. For de som ikke liker fotball er det ganske sikkert forstyrrende. Da vi var der var det kun uten lyd på en skjerm utenfor det vi kunne se. Trykk på dette stedet, så bestill bord på forhånd.

Takk, Morten A

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!