“Middels”

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 11 av 18 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Spiste her for første gang . Fjellørret , middels , kjedelig , men smakte bra . Dessert creme brule , den var ikke nylaget , god smak men helt kald .
Litt uoppmerksomt personale .

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Irene J

Anmeldt 13. august 2020

Fullt av folk, men kanskje lit tlite betjening? Ordren ble tatt i mot og bekreftet, men en av burgerne kom med feil tilbehør. Tallerkene ble tatt tilbake på kjøkkenet og tilbehøret som var feil ble fjernet før tallerkenen kom inn igjen med beskjed om at nytt tilbehør ville komme. Når hamburgeren var spist fikk betjeningen beskjed om at nytt tilbehør ville være bortkastet.
Dett ebel beklaget og kompensert med et avslag i pris, men skulle vært enkelt å fikse med en gang.

2  Takk, Geir M
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Reisefølget vårt, med 11 personer (voksne + barn), ankom Beitostølen cirka kl18 en dag denne uken og ble fristet til å bestille take-away herfra.

Maten ble kjapt ferdig ila. 15min for 11 personer.
Men da vi kom tilbake til leiligheten vår så fant vi ut at porsjonene var veldig små, sidetilbehøret i rettene var veldig stusselig, samt at french fries’ene var veldig seige, mest sannsynligvis fordi de har blitt frityrstekt mer enn 1 gang.

De fleste voksne i reisefølget måtte spise noe annet i tillegg til retten de bestilte, fordi porsjonene var så små.

1  Takk, daophan79
Anmeldt 25. juli 2020

Værste stedet jeg noensinne har spist på. Vi var alle misfornøyde med maten, kald og smakløst. Vi prøvde å klage med mild tone men fikk kjeft av kelner som ikke engang prøvde å tilby seg å varme maten eller gjøre noe for å blidgjøre kunden.
Kommer aldri tilbake.

1  Takk, Marianne Heibak... H
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Fajitas og entrecóte. Maten og sausen var halvkald. Bakt potet ikke helt gjennomstekt. Beklager, hadde så gode mat-minner herfra fra tidligere. Ble skuffet denne gang.

1  Takk, May-Lis H

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!