“Middag .”

Huset - Steaks and Bones
Vurdert som nr. 9 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Steakhouse
Anmeldt 18. august 2021

Vi var 4 stk som spiste der div biff ,3 stk med bakt potet og en fløtegratinerte poteter.
Smakte aldeles nydelig .

1  Takk, Lars V

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Dessverre så har dette stedet blitt rett og slett ille.
Meget dårlig service med servitør som ikke finnes ydmyk over sine feil. Rett og slett en meget dårlig holdning. Var ikke intressert i bordet etter at vi hadde bestilt og klaget litt
Maten burgere , fish and chips og biff sandwich. Biff Sandwich var meget tøff og sterkt pepret - uvanlig smak på peppersaus. Barn/ ungdom klager aldri men burgerne var noe av det verste de hadde smakt .
Blir nok siste gang vi spiser her

Takk, monan224
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag i dag. God mat, passe porsjoner og rask servering. Hyggelig sted som anbefales Vi spiste BBQ-burger, indrefilet og Entrecôte!

1  Takk, OyvindTh
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hvis du vurderer å bruke 189kr på nachos med kjøtt eller kylling, så ville jeg heller gått å tatt ut 189kr i mynter og kasta de til skogs. Da hadde du vært 189kr fattigere, men hvertfall ikke skuffa over å få servert noe ræl av en nachos. Er nesten ikke kjøtt på, nachosen henger fast i noe papir som det ligger på, så du må ta en vurdering på om du bare skal spise halve nachosen som ikke er limt fast i papiret, eller om du skal bite i deg skammen å spise papirchosen også.
Pluss for godt og kaldt øl. Men fortsatt karakter 1 på totalopplevelsen.

- Lars S.

1  Takk, Wander785890
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Det tok laaaang tid før vi fikk bestilt og enda lengre tid før maten kom. Vi bestilte Spareribs og fikk omsider servert retten som bestod av kald søtpotetfries, 1/4 kald maiskolbe, en spiseskje coleslow og selve spareribsen som bestod av mere bein enn kjøtt. Servitøren var totalt fraværende etter maten var servert, så det nyttet ikke å klage. Elendig mat, elendig service, så styr unna!!!

Takk, Ninavesthaug

Reisende som så på Huset - Steaks and Bones, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Huset - Steaks and Bones? Del dine erfaringer!