“Veldig bra! ”

Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Cafeen har akkurat det DU trenger! God tapas, nydelig burger og drikke! Dette er stedet man må dra på Beitostølen. Hyggelige folk som hjelper deg med det du trenger å vite om drikke og mat. Tapas med perfekt mengde og innhold i gode smaksammensetninger. Jeg blir sulten når jeg tenker på dette stedet!

Dato for besøk: august 2018
Takk, anekirkeng

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig god hjemmelaget burger - anbefales! Tilbehøret også godt! og som det står i menyen - kanskje norges beste irish coffee til avslutning - perfekt!

Takk, 200yvonnew
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Har spist bra burger her før, men tapasrettene vi prøvde denne gangen var ikke mer enn ok. Og i tillegg ble det dyrt. Den største skuffelsen var crispi duck.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kristinv351
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Lang ventetid med få gjester. Ingen sjekket om alt var ok med maten. Vi manglet noe av tilbehøret. Fikk en feil rett, hvor servitøren ikke ga seg på at det, var det vi hadde bestilt. Ganske god mat, men dårlig opplevelse.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, olaa773
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Opplevelsen denne gang var ikke helt i tråd med prisen. Gid smak og kvaliter på maten. Service ikke helt på topp. Uklart om man blir servert ved bordet eller om man skal inn å hente/bestille. Mye støv som skyldes mye byggeaktivitet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, hobbykokken

Reisende som så på Cafeen Tapasbar, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Cafeen Tapasbar? Del dine erfaringer!