“God mat og god serice”

Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Tapasmenyen virket ikke spennende nok, så vi gikk for burger. Den var til gjengjeld god, om enn kanskje litt lite stekt. Behagelig service og maten kom som forventet. Utebord med varmelamper fungerer helt ok, selv med gråvær på 900 moh.

Takk, Morten A

2024 av 118 anmeldelser

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi kommer inn i et veldig koselig og dempet lokale. Du føler du kan prate rundt bordet uten at hele restauranten hører deg. Vi hadde på forhånd bestemt oss for tapas og gikk for følgende retter: tartar av okse, andelår, lammepølse og chevre. De anbefaler 2-3 retter pr person. Jeg gikk for 3 og min kone gikk for 2. Vi hadde ikke sjans til å spise opp. Masse masse mat. Tartaren går inn i historiebøkene som helt ok, ikke noe å utsette på den men heller ikke noe wow. Lammepølsa ble den store vinneren, masse smak og sexy anrettet. Totalt sett en fin opplevelse med veldig hyggelig service, smilende og på tilbudssiden hele tiden. Kan trygt anbefales:)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, turngutt77
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Intimt og fin atmosfære. Bør nok bestille bord for å være sikker på å få plass. Anbefales :-)

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, LilleUlv72
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Vi var 14 stykker som spiste alt fra snitzel, ulike tapasretter og entrecôte. Alle var enige om at maten smakte nydelig og servicen fra vår servitør var av ypperste klasse. Kan absolutt anbefale alle å spise her. Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Tonje K
Anmeldt 22. oktober 2019

Vi har gjestet Cafeen ved flere anledninger. De to siste besøkene har vært meget positive mht, maten. Fjellørret, entrecôte, blåskjell og fish and chips har alle vært godt tilberedt. Potetmosen til ørreten var meget god pga gode råvarer og perfekt tilberedt med grov konsistens og tyggemotstand. Blåskjellene hadde følge av an tomatisert sjy som var tilsatt litt chilli. Kunne gjerne vært et hakk kvassere. Husets røde var Christer Berens fra Abruzzo, altså et godt valg.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Arne N

Reisende som så på Cafeen Tapasbar, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Cafeen Tapasbar? Del dine erfaringer!