“God mat, men lite hensyn til covid-19. Her sitter man tett. ”
Anmeldelse av Cafeen Tapasbar

Cafeen Tapasbar
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Beitostølen
Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hadde bestillt bord til kl 20, men det var tydeligvis masse å gjøre, så vi fikk ikke bordet før nesten halv ni. Her sitter man som sild i tønne, med lite hensyn til covid-19
Men betjeningen er hyggelige og maten var kjempe godt.

Takk, maritarntzen

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Her er det noe for alle. Voksne, ungdommer og barn. Veldig bra vegetarmat og vi alle var fornøyd i en gruppe på seks hvor to spiser vegetarmat

1  Takk, MarianneMR2020
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Me prøvde forskjellige tapas retter, bla brie, tartar, løkringer, humus og Taco. Alt var fantastisk. Dersom sykk liker body mary, kjør på.

Takk, vetlejohre
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte Fish & Chips fra en bra meny.

Terningkast 6

Akkurat som i England, sprø og fin, deilig tilbehør og passe mengde chips og mye fisk.

Tommel opp!

1  Takk, EspenE112
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig god tapasAnbefaler å ta en tur hit. Mye forskjellig på brettene. Fisk, kjøtt, div oster med tilbehør, brød,

Takk, Tyvika

Reisende som så på Cafeen Tapasbar, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Cafeen Tapasbar? Del dine erfaringer!