“Veldig bra !”

Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med god mat og deilige viner. Vi spiste både lunsj og middag her. Menyen er variert og tapasporsjonene er store. Hyggelig betjening.

Takk, RoesslandL

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med koselig atmosfære. Hyggelig og rask servering og wienersnitselen vi bestilte var god og stor porsjon.

Takk, RosslandR
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Det tok ca 1 time og 40 min før maten kom på bordet. Moderne og covidvennlig bestilling med QR kode og direkte bestilling fra bordet, men når maten ikke blir servert før etter lang hjelper det ikke på totaltinntrykket. Blid og hyggelig betjening, men når maten serveres kald betyr det dårlig kommunikasjon mellom kjøkken og betjening. Vi bestilte Kalvesnitzel og noen forretter som ikke kan vurderes da maten var kald

1  Takk, Safari45541827986
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

4 stk på tapas på Cafeen Tapas Bar kvelden 19.06. Vi spiste 10 av retten pluss desert og mye godt drikke. Fantastisk god service og veldig god mat med flere positive overaskelser. Dette var meget bra og i hjertet av Beitostølen.

Takk, hobbykokken
Anmeldt 1. juni 2021

Nok en gang gjestet vi Cafeen for middag. Dette stedet har faktisk blitt det stedet på Beitostølen vi gjester oftest. Og nok en gang valgte jeg deres utmerkede blåskjell. Kona valgte en nydelig brosme med hjemmelaget potetmos. Til maten ble det to glass med rosévin. Alt servert av en hyggelig kvinnelig servitør.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Arne N

Reisende som så på Cafeen Tapasbar, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Cafeen Tapasbar? Del dine erfaringer!