“Dårlig og sen service”

Kjøkken: Spansk, Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord, stilte oss pent opp der det stod at vi skulle vente på servitør. Her ble vi fullstendig oversett , det tok tid før vi kunne sette oss. Etter hvert fikk vi bestilt, det tok svært lang tid å få maten. Så fikk den ene mat, men den skulle til nabobordet. Forklaring på sen mat var at den ene hadde bestilt entrecôte og det tok så lang tid, unnskyld meg; medium stekt?. Langt om lenge (ce 1 time) ble mate servert. God smak på begge retter, men desverre ikke ordentlig varmt. Vi bestilte så to Irish Coffee , da det var gått 20 minutter gav vi opp , ba om regnigen uten Irish Coffe, betalte og gikk. Maken til dårlig service, hit kommer vi aldri igjen.

Takk, Kristin1481

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Siden vi bodde på Gjestegården var det lett å velge Cafeen Tapasbar.
Koselig miljø og god mat.
Valget falt på Skagensmørbrød selv om vi var langt fra havet. Vi ble ikke skuffet, anbefales på det sterkeste.

Takk, 52Drugis
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Meget god opplevelse. Blid og imøtekommende, selv med fult hus. Vi bestilte tapas hvor alt sammen smakte helt fantastisk. Til og med frites smakte godt. Hele opplevelsen var et resultat av god mat, men like viktig, usedvanlige dyktige servitører med lidenskap for mat og vin.

Takk, EirikJN
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med god mat og deilige viner. Vi spiste både lunsj og middag her. Menyen er variert og tapasporsjonene er store. Hyggelig betjening.

Takk, RoesslandL
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med koselig atmosfære. Hyggelig og rask servering og wienersnitselen vi bestilte var god og stor porsjon.

Takk, RosslandR

Reisende som så på Cafeen Tapasbar, så også på

Beitostølen, Øystre Slidre

Har du vært i Cafeen Tapasbar? Del dine erfaringer!