TripadvisorUSD 161
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.comUSD 178
Anmeldt 23. august 2020

Mange år siden vi var her sist , koselig å komme hit igjen .
Hotellet er fint og rommet var veldig bra . Rent å pent .
God service. Hyggelig betjening .
Masse god mat til frokost , vi var veldig fornøyd med den .

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Irene J
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Kjære Irene, Tusen takk for en strålende tilbakemelding fra ditt opphold her på Beitostølen, det setter vi stor pris på.
Håper å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, velkommen tilbake.
Beste hilsen Elin Thorpe, Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi en familie på 4 stk kom til hotellet etter et besøk på Vestlia på Geilo. Vi skulle egentlig sove to netter men bestemte oss for å bytte til Bergo hotell etter en natt. Vi bestilte direkte fra Radisson sine sider og ble der ikke gjort oppmerksom på at hotellet hadde valgt å stenge både badebasseng og treningsstudio. Dette var åpent på Vestlia. Vi ble heller ikke opplyst om dette ved innsjekk. Vi hadde tatt med oss håndkle og badetøy og gikk til bassenget det var så veldig reklamert for. Det var stengt så vi gikk opp til resepsjonen for å spørre. Der fikk vi beskjed av en ansatt at de tok smittetiltaket på alvor - Noe som er flott! Men de sa at alt stod forklart på nett. Noe vi sjekket, og det var ekstremt godt gjemt og beskjed ved innsjekk hadde vært nyttig for annet valg av hotell. Ved spørsmål om hvorfor ikke prisene reflekterte et så stort tap av attraksjoner på et hotell så fikk vi bare beskjed om at de «ville opprettholde standard priser». Selvom hotellet er fint nok sa vi oss til takke med en natt og byttet raskt hotell. Noe positivt var at frokosten var fin.

Takk, karenmarir
Silje Moen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Karen,
Det er leit å lese at dere ble så skuffet over at bassenget vårt er stengt.
Vi beklager at dere ikke ble opplyst om dette ved innsjekk, for vi skal levere ut infoskriv til alle våre gjester hvor det blant annet står at vårt basseng er stengt inntil videre.
Håper vi får ønske velkommen tilbake når ting er tilbake til normalen, ta gjerne kontakt med meg direkte så skal jeg sørge for et fint rom til en hyggelig pris!
silje.moen@radissonblu.com

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På årets Norgesferie var Beitostølen og Radisson siste stopp før hjemreise. Vi hadde bestilt en natt på hotellet. Hotellet har rom som skal pusses opp fortsatt, så jeg fikk nok et rom som ikke har fått denne oppussingen enda.

På nettsiden ble det reklamert med regndusj på rommene litt skuffende når rommet ikke hadde dette, men regner med at dette er i alle ferdig oppussede rom.

På badet på rommet var det kun en liten halv vegg med dusj bak, ikke noen mulighet for å dekke for så mye vann kan renne ut på gulvet på badet.

De har middagsmuligheter på hotellet i form av buffet som er åpen til 21:00. Også pizzamulighet til 22:00. Stedet pizza bestilles fra kan være ganske overbelastet til tider sånn at de ikke får bestilt dette til deg. Noe det var da vi var der.

Men personen bak varen var hyggelig og samtidig var han veldig lei seg for å ikke få bestilt dette til oss. Han ga oss tips på å prøve pizzabakeren eller Peppes pizza. Vi valgte Peppes og fikk middag.

Frokosten var bra, og smakte samtidig veldig godt. Første hotellet på ferien med bacon!! Lykke! Ikke kaos med tanke på korona, så dette har de løst bra!

Alt i alt et veldig greit opphold for 1 eller to netter. men hadde nok ikke tatt en hel uke her.

2  Takk, Smile F

Kjære gjest,
Hjertelig takk for tilbakemeldingen på oppholdet dere hadde her hos oss. Jeg er glad for å lese at det ordnet seg med middag og at frokosten ble en god start på dagen. Vi holder på å pusse opp våre gjesterom, og jeg beklager at rommet ikke sto helt til forventningene.
Jeg håper å få ønske deg velkommen tilbake til Beitostølen ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen
Elin Thorpe
Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 23. juli 2020

Kom til dette hotellet etter en lang kjøretur på 50 mil, håpet å få rom med en gang da klokken var 15.00. Men her var ingenting klart. Dro ut for å spise lunsj for det var ingen mat å få kjøpt på hotellet. Kom tilbake rundt 16.30 betalte for rommet og ble fortalt att rommet lå ned trappen . Vi gikk ned å kom inn i en gang som var sliten og trist , gikk enda lengre inn og det ble enda tristere . Slitt gulvbelegg med svarte flekker ( sikkert etter vannlekkasje). Slitent rom og vond lukt. Vi valgte å slappe av å ta en dusj så kjørte vi hjem i stedet for å overnatte. Ble en forholdsvis kostbar dusj.
Syns det er for ille att de tar full pris for ett rom som er så dårlig.

1  Takk, elina63
Silje Moen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Kjære Elina,
Takk for at du gir oss en tilbakemelding, det er beklagelig at dere ikke var fornøyd.
Rommene skal være klare til kl 15:00, vi har dessverre vært litt forsinket noen dager da trafikken har vært helt enorm.
Håper dere ga beskjed i resepsjonen slik at vi fikk anledning til å tilby dere å bytte rom.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Ble tatt imot av veldig hyggelig resepsjonist.
Fikk utdelt infoskriv om covid-19 og regler fra hotellet.
Veldig informativt.
Rommet var flott, gullende reint, kjempegod seng.
God sofa og stol var det også plass til på rommet.
Vi kom så seint at vi hadde spist middag.
Frokosten var kjempegod, og folk var flinke å holde avstand og ta hensyn.
Her var alle forhåndsregler tatt.
Håndskrift var det mange plasser.
Vi kjøpte oss lunchposer, og smurte en deilig matpakke for en billig penge.
Anbefaler dette hotellet

Takk, 316meretem

Kjære Merete,
Tusen takk for en fin tilbakemelding etter oppholdet hos oss.
Så glad for at dere var fornøyde med våre forhåndsregler i denne spesielle situasjonen og at dere hadde et fin opphold!
Håper vi får ønske velkommen tilbake til oss snart!