Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 04.11.21
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreamsUSD 147
Anmeldt 4. september 2020

Innbydende , koselig lobby med hyggelig resepsjonist. Vi fant at baren var åpen og det fantastiske været innbød til en drink på terrassen. Nydelig.
Veldig koselig hotell. Fin frokost og veldig god oppfølging av Korona tiltak.
Badet var av fordums storhet med alt du trenger og god plass til både å sette fra seg og henge fra seg. God dusj og deilige store handklær. Eneste som manglet var et sminkespeil. Dusjsåpe, lotion etc.etc.etc fritt på gode gamle måten. Glad for å slippe såpe i dispenser. Hyggelig rom med god plass. Her stopper det dessverre. Riktignok betalte vi rommet med poeng, men det hadde vært bedre reklame for hotellet om de hadde gitt oss et av de pene, nye rommene som det er bilder av overalt. Særlig når personalet kunne fortelle at det var stille og lite gjester. (Det forsto vi også ved frokosten o.l. ) Alle møblene på rommet, som nok hadde vært pene, var nå fullstendig utslitte og fulle av sår, hull osv. Sengen var heller ikke særlig god. En liten pute til hver ( passer dårlig å be om flere etter at man har lagt seg). Ingen dundyne, men en type stikkteppe. Godt renholdt. Pluss for at det var lenestol til oss begge! Tenker at det jo måtte være det samme for hotellet om de tildelte nye, pene rom eller de gamle så lenge det er ledig. Jeg kan jo ikke skryte av disse til noen.

Romtips: Be om å få renoverte rom
1  Takk, roma90
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her på Beitostølen. Det er koselig å lese at dere fikk glede av både terrasse, restaurant, bar og resepsjonen ellers.
Vi jobber stadig med å bli enda bedre og da er tilbakemeldinger som dette viktig. Vi holder på med oppgradering av våre rom, ta gjerne kontakt direkte før ditt neste opphold for et nyoppusset rom.
Håper å se dere igjen på Beitostølen - velkommen tilbake!

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Gammel storhet på Beitostølen. Nå fikk jeg rom i underetasjen, som bærer preg av 70-talls stil, men rommet var stort og relativt nylig pusset opp med moderne møbler. God seng.
Meget bra koronarenhold, meget god service og god frokost.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Offisersbladet

Kjære gjest,
Takk for besøket og for din tilbakemelding her på tripadvisor.
Jeg er glad for å lese at du hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. august 2020

Mange år siden vi var her sist , koselig å komme hit igjen .
Hotellet er fint og rommet var veldig bra . Rent å pent .
God service. Hyggelig betjening .
Masse god mat til frokost , vi var veldig fornøyd med den .

1  Takk, Irene J

Kjære Irene, Tusen takk for en strålende tilbakemelding fra ditt opphold her på Beitostølen, det setter vi stor pris på.
Håper å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, velkommen tilbake.
Beste hilsen Elin Thorpe, Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi en familie på 4 stk kom til hotellet etter et besøk på Vestlia på Geilo. Vi skulle egentlig sove to netter men bestemte oss for å bytte til Bergo hotell etter en natt. Vi bestilte direkte fra Radisson sine sider og ble der ikke gjort oppmerksom på at hotellet hadde valgt å stenge både badebasseng og treningsstudio. Dette var åpent på Vestlia. Vi ble heller ikke opplyst om dette ved innsjekk. Vi hadde tatt med oss håndkle og badetøy og gikk til bassenget det var så veldig reklamert for. Det var stengt så vi gikk opp til resepsjonen for å spørre. Der fikk vi beskjed av en ansatt at de tok smittetiltaket på alvor - Noe som er flott! Men de sa at alt stod forklart på nett. Noe vi sjekket, og det var ekstremt godt gjemt og beskjed ved innsjekk hadde vært nyttig for annet valg av hotell. Ved spørsmål om hvorfor ikke prisene reflekterte et så stort tap av attraksjoner på et hotell så fikk vi bare beskjed om at de «ville opprettholde standard priser». Selvom hotellet er fint nok sa vi oss til takke med en natt og byttet raskt hotell. Noe positivt var at frokosten var fin.

Takk, karenmarir
Silje Moen, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Kjære Karen,
Det er leit å lese at dere ble så skuffet over at bassenget vårt er stengt.
Vi beklager at dere ikke ble opplyst om dette ved innsjekk, for vi skal levere ut infoskriv til alle våre gjester hvor det blant annet står at vårt basseng er stengt inntil videre.
Håper vi får ønske velkommen tilbake når ting er tilbake til normalen, ta gjerne kontakt med meg direkte så skal jeg sørge for et fint rom til en hyggelig pris!
Med vennlig hilsen,
Silje Moen
silje.moen@radissonblu.com
Radisson Blu Beitostølen

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På årets Norgesferie var Beitostølen og Radisson siste stopp før hjemreise. Vi hadde bestilt en natt på hotellet. Hotellet har rom som skal pusses opp fortsatt, så jeg fikk nok et rom som ikke har fått denne oppussingen enda.

På nettsiden ble det reklamert med regndusj på rommene litt skuffende når rommet ikke hadde dette, men regner med at dette er i alle ferdig oppussede rom.

På badet på rommet var det kun en liten halv vegg med dusj bak, ikke noen mulighet for å dekke for så mye vann kan renne ut på gulvet på badet.

De har middagsmuligheter på hotellet i form av buffet som er åpen til 21:00. Også pizzamulighet til 22:00. Stedet pizza bestilles fra kan være ganske overbelastet til tider sånn at de ikke får bestilt dette til deg. Noe det var da vi var der.

Men personen bak varen var hyggelig og samtidig var han veldig lei seg for å ikke få bestilt dette til oss. Han ga oss tips på å prøve pizzabakeren eller Peppes pizza. Vi valgte Peppes og fikk middag.

Frokosten var bra, og smakte samtidig veldig godt. Første hotellet på ferien med bacon!! Lykke! Ikke kaos med tanke på korona, så dette har de løst bra!

Alt i alt et veldig greit opphold for 1 eller to netter. men hadde nok ikke tatt en hel uke her.

2  Takk, Smile F

Kjære gjest,
Hjertelig takk for tilbakemeldingen på oppholdet dere hadde her hos oss. Jeg er glad for å lese at det ordnet seg med middag og at frokosten ble en god start på dagen. Vi holder på å pusse opp våre gjesterom, og jeg beklager at rommet ikke sto helt til forventningene.
Jeg håper å få ønske deg velkommen tilbake til Beitostølen ved en senere anledning.