Booking.comUSD 180
eDreamsUSD 180
CheapTicketsUSD 164
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Kom dit på ettermiddagen, ble møtt av lite kundevennlig betjening. Fikk bare beskjed om at matservering var stengt, basseng og fasiliteter var stengt. Samtidig hadde dem tatt for lite betalt ved innsjekk så man måtte betale igjen ved utsjekk. Lite kundevennlig når man spurte om ting som vandring etc. Fikk beskjed om å Google nettsider, ikke bra når man arbeider open turistdestinasjon.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 635fredrikl
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Kjære Fredrik, takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er veldig beklagelig å lese om din opplevelse her på hotellet, dette skal vi selvfølgelig undersøke nærmere, for slik skal det ikke være!
Håper å få ønske deg velkommen tilbake til Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Beste hilsen Elin Thorpe, Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Her er deg mye bra. Stor parkering, fin resepsjon og hyggelige folk. Man kan få smurt matpakke hvis en skal på tur før felles frokosten. Ikke allverden, men det funker. Eneste som trekker ned er at rommene er noe utslitt. Trenger et lite løft.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, beatev115

Kjære Beate,
Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding her på tripadvisor.
Jeg er glad for å se at dere hadde et fint opphold hos oss her på Beitostølen. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. september 2020

Innbydende , koselig lobby med hyggelig resepsjonist. Vi fant at baren var åpen og det fantastiske været innbød til en drink på terrassen. Nydelig.
Veldig koselig hotell. Fin frokost og veldig god oppfølging av Korona tiltak.
Badet var av fordums storhet med alt du trenger og god plass til både å sette fra seg og henge fra seg. God dusj og deilige store handklær. Eneste som manglet var et sminkespeil. Dusjsåpe, lotion etc.etc.etc fritt på gode gamle måten. Glad for å slippe såpe i dispenser. Hyggelig rom med god plass. Her stopper det dessverre. Riktignok betalte vi rommet med poeng, men det hadde vært bedre reklame for hotellet om de hadde gitt oss et av de pene, nye rommene som det er bilder av overalt. Særlig når personalet kunne fortelle at det var stille og lite gjester. (Det forsto vi også ved frokosten o.l. ) Alle møblene på rommet, som nok hadde vært pene, var nå fullstendig utslitte og fulle av sår, hull osv. Sengen var heller ikke særlig god. En liten pute til hver ( passer dårlig å be om flere etter at man har lagt seg). Ingen dundyne, men en type stikkteppe. Godt renholdt. Pluss for at det var lenestol til oss begge! Tenker at det jo måtte være det samme for hotellet om de tildelte nye, pene rom eller de gamle så lenge det er ledig. Jeg kan jo ikke skryte av disse til noen.

Romtips: Be om å få renoverte rom
1  Takk, roma90

Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her på Beitostølen. Det er koselig å lese at dere fikk glede av både terrasse, restaurant, bar og resepsjonen ellers.
Vi jobber stadig med å bli enda bedre og da er tilbakemeldinger som dette viktig. Vi holder på med oppgradering av våre rom, ta gjerne kontakt direkte før ditt neste opphold for et nyoppusset rom.
Håper å se dere igjen på Beitostølen - velkommen tilbake!

Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Gammel storhet på Beitostølen. Nå fikk jeg rom i underetasjen, som bærer preg av 70-talls stil, men rommet var stort og relativt nylig pusset opp med moderne møbler. God seng.
Meget bra koronarenhold, meget god service og god frokost.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Offisersbladet

Kjære gjest,
Takk for besøket og for din tilbakemelding her på tripadvisor.
Jeg er glad for å lese at du hadde et fint opphold her hos oss. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. august 2020

Mange år siden vi var her sist , koselig å komme hit igjen .
Hotellet er fint og rommet var veldig bra . Rent å pent .
God service. Hyggelig betjening .
Masse god mat til frokost , vi var veldig fornøyd med den .

1  Takk, Irene J

Kjære Irene, Tusen takk for en strålende tilbakemelding fra ditt opphold her på Beitostølen, det setter vi stor pris på.
Håper å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, velkommen tilbake.
Beste hilsen Elin Thorpe, Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen