3 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Trip.comUSD 215
Anmeldt 27. juni 2021

Bestilt rom hos Radisson Blu Beitostølen, men hamna på Gjestegården. Inn sjekk var på Bergo hotell. Me lei inga naud på Gjestegården, men det var ikkje heilt som bestilt. Som å segla under falskt flagg …

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Trehar
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære Trehar,
Takk for din tilbakemelding og takk for besøket.
Vi har dessverre hatt stengt hotell noen perioder siste året, og har i den forbindelse prøvd å tilrettelegge for overnatting for flest mulig på Beitostølen på tross av dette.
Hotellet er nå åpent igjen, og jeg håper å se deg igjen på Beitostølen ved en senere anledning.
Beitostølen Resort

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Vi valgte Beitostølen for en sen høstferie. I håp om at en stille tid var fri for Covid-19.
Det var lite gjester den tida vi var der.
Hotellet hadde lagt opp til greie regler for oppholdet. Kunne vært løst litt bedre i frokostsal med nummererte bord for frokostgjester.
Hotellet bærer preg av godt bruk opp gjennom årene. Rommet var rent, lyst og innbydende. Det samme var resepsjon og fellesarealer.
Frokosten var innbydende og med bra utvalg.

Slettes ikke usannsynlig at det kan bli flere opphold her.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, trondv850
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Kjære Trond,
Tusen takk for besøket og for den fine og beskrivende tilbakemeldingen etter oppholdet deres.
Vi jobber stadig med å bli bedre og setter pris på slike tilbakemeldinger.
Håper turen går tilbake hit ved en senere anledning - velkommen tilbake.

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Nøkler hentes i resepsjonen på hotellet. Leilighetskompleks ligger på andre siden av hovedveien. Garasjeplass til bilen i underetasje på leilighetskomplekset. Heis opp til leiligheten. Leiligheten fremstod som helt ny, mulig noen få hadde bodd der før. Tre romslige soverom, to med dobbeltseng og en med familiekøye. Hovedsoverom har tilhørende bad. Alle rom har garderobeskap. Et stort bad med vaskemaskin, tørkestativ og plass til å tørke vått turtøy/slalomtøy. Gode senger/madrasser/dyner/puter. Leide sengetøy. Hvitt og mykt sengetøy, eneste minus var enkeltlaken til dobbeltsenger.

Lekkert innredet i mørke toner og stilige møbler. Fin utsikt. Miele produkter på kjøkken. Alt du trenger av basis ting på kjøkkenet. Savnet en skikkelig trefjøl og et pizzafat.

Du velger å betale 800kr for utvask eller gjøre det selv. Støvsuger, moppestativ og bøtter er tilgjengelig i leiligheten.

Beitostølen har aktiviteter for hele familien. Trampolinehopping med seleoppheng, Go-cart, bob-kjøring, sykling, gåturer, alpint og langrenn på vinteren, cafe, butikker og restauranter tilgjengelig.

1  Takk, RagnhildN
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for besøket og ikke minst for den flotte og beskrivende tilbakemeldingen etter deres opphold her hos oss.
Jeg er glad for å lese at dere hadde et fint opphold her, ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Kom dit på ettermiddagen, ble møtt av lite kundevennlig betjening. Fikk bare beskjed om at matservering var stengt, basseng og fasiliteter var stengt. Samtidig hadde dem tatt for lite betalt ved innsjekk så man måtte betale igjen ved utsjekk. Lite kundevennlig når man spurte om ting som vandring etc. Fikk beskjed om å Google nettsider, ikke bra når man arbeider open turistdestinasjon.

Takk, 635fredrikl
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Kjære Fredrik, takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er veldig beklagelig å lese om din opplevelse her på hotellet, dette skal vi selvfølgelig undersøke nærmere, for slik skal det ikke være!
Håper å få ønske deg velkommen tilbake til Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Beste hilsen Elin Thorpe, Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Her er deg mye bra. Stor parkering, fin resepsjon og hyggelige folk. Man kan få smurt matpakke hvis en skal på tur før felles frokosten. Ikke allverden, men det funker. Eneste som trekker ned er at rommene er noe utslitt. Trenger et lite løft.

2  Takk, beatev115

Kjære Beate,
Tusen takk for besøket og for din tilbakemelding her på tripadvisor.
Jeg er glad for å se at dere hadde et fint opphold hos oss her på Beitostølen. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.