2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 176
Radissonhotels.comUSD 159
Trip.comUSD 211
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er slitt. Basseng og trimrom stengt pga lekkasjer og rør som må skiftes. Vennlig betjening og maten helt på det jevne. Frokosten hadde kun en matstasjon som var plassert rett innenfor inngangsdøren til returanten, helt umulig å holde avstandsregler.

Takk, RoesslandL
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære Roessland,
Takk for besøket og for at du har gitt oss en tilbakemelding her etter oppholdet.
Vi jobber med åpning av basseng og treningsrom, men det dukket dessverre opp uforutsette utfordringer rundt åpning her.
Det var beklagelig å høre om deres opplevelse i spisesalen, dette skal vi selvfølgelig ta med oss videre, takk for tilbakemeldingen.
Håper å se dere igjen på Beitostølen en gang, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Beste hilsen

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Skulle kose oss med venner på ferietur, og ble anbefalt hotellet. Fra inngang til middag en «fryktelig opplevelse» (resepsjonisten var blid og gjorde nok som best hun kunne)
1pils og et glass vin kr 280! «Beklager vi har ikke GT og dessverre ingen Ala Carte» . Buffeen bortvalg pga anbefaling om det fra andre gjester.

Lyden på TV var bra.

Så dårlig at jeg valgte ikke å benytte bonuskort - kommer aldri igjen

Romtips: Unngå
Takk, 422_ysteinb

Kjære Øystein,
Det var beklagelig å høre om deres opplevelse i restauranten vår. Dessverre har vi ikke samme skjenkebevilgning i restaurant og lobbyområde.
Vår restaurant alternerer mellom en sommerbuffet og fastsatt trerettersmeny, vi har ikke Ala Carte. Jeg håper resepsjonen fikk mulighet til å hjelpe deg med andre restauranter i nærområdet med Ala Carte menyer.
Håper likevel å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juni 2021

Bestilt rom hos Radisson Blu Beitostølen, men hamna på Gjestegården. Inn sjekk var på Bergo hotell. Me lei inga naud på Gjestegården, men det var ikkje heilt som bestilt. Som å segla under falskt flagg …

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Trehar

Kjære Trehar,
Takk for din tilbakemelding og takk for besøket.
Vi har dessverre hatt stengt hotell noen perioder siste året, og har i den forbindelse prøvd å tilrettelegge for overnatting for flest mulig på Beitostølen på tross av dette.
Hotellet er nå åpent igjen, og jeg håper å se deg igjen på Beitostølen ved en senere anledning.

Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Vi valgte Beitostølen for en sen høstferie. I håp om at en stille tid var fri for Covid-19.
Det var lite gjester den tida vi var der.
Hotellet hadde lagt opp til greie regler for oppholdet. Kunne vært løst litt bedre i frokostsal med nummererte bord for frokostgjester.
Hotellet bærer preg av godt bruk opp gjennom årene. Rommet var rent, lyst og innbydende. Det samme var resepsjon og fellesarealer.
Frokosten var innbydende og med bra utvalg.

Slettes ikke usannsynlig at det kan bli flere opphold her.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, trondv850
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2020

Kjære Trond,
Tusen takk for besøket og for den fine og beskrivende tilbakemeldingen etter oppholdet deres.
Vi jobber stadig med å bli bedre og setter pris på slike tilbakemeldinger.
Håper turen går tilbake hit ved en senere anledning - velkommen tilbake.
Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Nøkler hentes i resepsjonen på hotellet. Leilighetskompleks ligger på andre siden av hovedveien. Garasjeplass til bilen i underetasje på leilighetskomplekset. Heis opp til leiligheten. Leiligheten fremstod som helt ny, mulig noen få hadde bodd der før. Tre romslige soverom, to med dobbeltseng og en med familiekøye. Hovedsoverom har tilhørende bad. Alle rom har garderobeskap. Et stort bad med vaskemaskin, tørkestativ og plass til å tørke vått turtøy/slalomtøy. Gode senger/madrasser/dyner/puter. Leide sengetøy. Hvitt og mykt sengetøy, eneste minus var enkeltlaken til dobbeltsenger.

Lekkert innredet i mørke toner og stilige møbler. Fin utsikt. Miele produkter på kjøkken. Alt du trenger av basis ting på kjøkkenet. Savnet en skikkelig trefjøl og et pizzafat.

Du velger å betale 800kr for utvask eller gjøre det selv. Støvsuger, moppestativ og bøtter er tilgjengelig i leiligheten.

Beitostølen har aktiviteter for hele familien. Trampolinehopping med seleoppheng, Go-cart, bob-kjøring, sykling, gåturer, alpint og langrenn på vinteren, cafe, butikker og restauranter tilgjengelig.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, RagnhildN
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Kjære Ragnhild,
Tusen takk for besøket og ikke minst for den flotte og beskrivende tilbakemeldingen etter deres opphold her hos oss.
Jeg er glad for å lese at dere hadde et fint opphold her, ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen