Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Radissonhotels.comUSD 209
Trip.comUSD 251
Anmeldt 16. juli 2021

Hotellet er overpriset i forhold til hva man får.
Helt ok rom, men med bra renhold. Flott plass for uteservering når du vil nyte utsikten mot fjellene. Grei frokostbuffet og noe hyggelig personale.
Prisen gjenspeiles ikke så det blir en gjennomsnittlig karakter.

1  Takk, Foodstamp
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Kjære Foodstamp,
Takk for besøket og for din tilbakemelding etter oppholdet.
Jeg er glad for å høre at dere fikk brukt uteserveringen, og likte frokosten.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet beskrives på TripAdvisor med svømmebasseng, treningsrom og flere andre fasiliteter som ikke har vært i drift på lenge.
Rommet var ok, men uten noen form for ventilasjon, og heller ikke rengjøring når vi bodde der, men det var rent når vi kom. Det meste er godt slitt. Buffeen var minimalistisk, men det som ble servert var godt, og de som serverte var meget hyggelig. Resepsjonspersonalet var også effektive og hyggelige.
Prisene reflekterer ikke den lave kvaliteten, og det blir for dyrt når man ser hva man får.

Takk, RosslandR

Kjære Rossland,
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor etter oppholdet.
Vi har dessverre hatt svømmebasseng og treningsrom stengt grunnet smittevern en periode, men alt er åpent igjen nå.
Jeg håper resepsjonen fikk beskjed om rengjøringen, slik at vi fikk mulighet til å endre på dette.
Håper å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er slitt. Basseng og trimrom stengt pga lekkasjer og rør som må skiftes. Vennlig betjening og maten helt på det jevne. Frokosten hadde kun en matstasjon som var plassert rett innenfor inngangsdøren til returanten, helt umulig å holde avstandsregler.

Takk, RoesslandL
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære Roessland,
Takk for besøket og for at du har gitt oss en tilbakemelding her etter oppholdet.
Vi jobber med åpning av basseng og treningsrom, men det dukket dessverre opp uforutsette utfordringer rundt åpning her.
Det var beklagelig å høre om deres opplevelse i spisesalen, dette skal vi selvfølgelig ta med oss videre, takk for tilbakemeldingen.
Håper å se dere igjen på Beitostølen en gang, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Beste hilsen

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Skulle kose oss med venner på ferietur, og ble anbefalt hotellet. Fra inngang til middag en «fryktelig opplevelse» (resepsjonisten var blid og gjorde nok som best hun kunne)
1pils og et glass vin kr 280! «Beklager vi har ikke GT og dessverre ingen Ala Carte» . Buffeen bortvalg pga anbefaling om det fra andre gjester.

Lyden på TV var bra.

Så dårlig at jeg valgte ikke å benytte bonuskort - kommer aldri igjen

Romtips: Unngå
Takk, 422_ysteinb

Kjære Øystein,
Det var beklagelig å høre om deres opplevelse i restauranten vår. Dessverre har vi ikke samme skjenkebevilgning i restaurant og lobbyområde.
Vår restaurant alternerer mellom en sommerbuffet og fastsatt trerettersmeny, vi har ikke Ala Carte. Jeg håper resepsjonen fikk mulighet til å hjelpe deg med andre restauranter i nærområdet med Ala Carte menyer.
Håper likevel å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juni 2021

Bestilt rom hos Radisson Blu Beitostølen, men hamna på Gjestegården. Inn sjekk var på Bergo hotell. Me lei inga naud på Gjestegården, men det var ikkje heilt som bestilt. Som å segla under falskt flagg …

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Trehar

Kjære Trehar,
Takk for din tilbakemelding og takk for besøket.
Vi har dessverre hatt stengt hotell noen perioder siste året, og har i den forbindelse prøvd å tilrettelegge for overnatting for flest mulig på Beitostølen på tross av dette.
Hotellet er nå åpent igjen, og jeg håper å se deg igjen på Beitostølen ved en senere anledning.