Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Travelocity
Agoda.comUSD 208
Anmeldt 17. september 2021

Vi var to par som ville ha en fin 3 dagers rolig og fin ferie. Vi overnattet på hotellet i 3 døgn. Vi bestilte halvpensjon, 3 rettes middag. Maten var menet god ved hotellet. Et vennlig og oppmerksom personale gjorde matopplevelsen til en uforglemmelig stund. Rommene var fine og romslige med god utsikt.
Vi hadde kun positive opplevelse på hotellet. Spesielt vil vi gi ros til et hyggelig og kvalitetsbevisst personale ved hotellet
Vi vil anbefale hotellet til andre som ønsker et meget positivt hotellopphold.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, HenriksenBerg
Team Radisson-Beitostølen, Markedsføring på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei og takk for rosende og varmende ord!
Hyggelig å være del av en god fjellopplevelse på Beitostølen!
På gjensyn!

Anmeldt 12. august 2021

Vi hadde bestemt oss for en overnatting på Raddisson også i år på vår reise rundt i Norge.
Var ikke helt fornøyd med opplevelsen i fjor men den ble oppveid av årets.
Hyggelig og servicevennlig personale, nyoppussede rom og super frokost.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, kjellh113

Åh - så god lesing!
Takk for at dere deler!
På gjensyn!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig grei plassering, veldig hyggelig resepsjonister, veldig hyggelig og flinke folk i restauranten ved middag og frokost. Litt gammelt og slitt hotell - kunne trengt en oppussing. Men fint og stort rom (superior). Husk å be om utsikt mot dalen, hadde ut mot parkeringsplassen (helt greit), men veldig fin utsikt andre veien. Pluss for el-lading og gratis parkering.

Takk, Undheims

Takk for gode, beskrivende vendinger.
Fint tips til andre gjester!
Takk for at du tok deg tid til en omtale - det setter vi pris på!

Anmeldt 16. juli 2021

Hotellet er overpriset i forhold til hva man får.
Helt ok rom, men med bra renhold. Flott plass for uteservering når du vil nyte utsikten mot fjellene. Grei frokostbuffet og noe hyggelig personale.
Prisen gjenspeiles ikke så det blir en gjennomsnittlig karakter.

1  Takk, Foodstamp
Elin Thorpe, Gjestetjenester/resepsjon på Radisson Blu Resort, Beitostolen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Kjære Foodstamp,
Takk for besøket og for din tilbakemelding etter oppholdet.
Jeg er glad for å høre at dere fikk brukt uteserveringen, og likte frokosten.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Elin Thorpe
Beitostølen Resort

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet beskrives på TripAdvisor med svømmebasseng, treningsrom og flere andre fasiliteter som ikke har vært i drift på lenge.
Rommet var ok, men uten noen form for ventilasjon, og heller ikke rengjøring når vi bodde der, men det var rent når vi kom. Det meste er godt slitt. Buffeen var minimalistisk, men det som ble servert var godt, og de som serverte var meget hyggelig. Resepsjonspersonalet var også effektive og hyggelige.
Prisene reflekterer ikke den lave kvaliteten, og det blir for dyrt når man ser hva man får.

Takk, RosslandR

Kjære Rossland,
Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på Tripadvisor etter oppholdet.
Vi har dessverre hatt svømmebasseng og treningsrom stengt grunnet smittevern en periode, men alt er åpent igjen nå.
Jeg håper resepsjonen fikk beskjed om rengjøringen, slik at vi fikk mulighet til å endre på dette.
Håper å se dere igjen på Beitostølen ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette på inntrykket.
Elin Thorpe
Beitostølen Resort