Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Stor, romslig og ren leilighet med det du trenger av utstyr til selvhushold. Gode senger, og for vår del flott utsikt til sentrum og slalåmbakken.
Bra du kan ha med hund.
Rommene er store og god plass til bagasje, mye hengerplass til klær. Parkett på gulvene og flislagte bad. Hørte ikke til andre gjester på naborom eller i gangen. Kan parkere i parkeringskjeller, ellers god parkering utenfor. Nærmere sentrum kommer du ikke og vel verdt ett besøk.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ElinS241
Anmeldt 13. mars 2016 via mobile enheter

Fin og romslig leilighet med flott utsikt. Gjestegaarden har perfekt beliggenhet. 50 meter til skiheisen. Veldig hyggelig og fleksibel betjening. Gode parkeringsforhold. Stille og rolig, perfekt for barnefamilier.

Vi bodde på rom 503 som har en flott utsikt over Jotunheimen og skianlegget.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Stig E
Anmeldt 12. august 2013

Kjempe fin beliggenhet på Beitostølen med skiløyper, alpinbakke, butikk, spisesteder og alt man trenger i umiddelbar nærhet. Parkering under tak. Fine leiligheter med god standard. Kjempe service med veldig hyggelig betjening som alltid gjør sitt beste for at man skal trives! Praktiske leiligheter og det er lov å ha med hund. Veldig fornøyd hver gang!

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Frk_Eng
Anmeldt 1. mai 2013

Vi har bodd her ved flere anledninger. Gjestegaarden ligger flott til med alpinbakken rett over veien, skiløypen starter like nedenfor bygget, det er to spisesteder i bygget og ulike butikker finnes i umiddelbar nærhet. Det er vanskelig å finne en mer sentral beliggenhet på Beitostølen.

Leilighetene er praktiske og inneholder det man behøver. Vår leilighet hadde to soverom og to bad i tillegg til stue. Leiligheten hadde både komfyr og kjøleskap. Den hadde sengeplass til 6 personer. Det er mulighet for å bruke vaskemaskin i kjelleren, og det tilbys parkering under tak.

Gjestegaarden passer perfekt for familier. Vi kommer definitivt til å bo her igjen neste gang vi skal til Beitostølen.

Dato for oppholdet: april 2013
Takk, Movi71
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 6. september 2012

Dette leilighetshotellet i mellomprisklassen har en utmerket beliggenhet midt i byen. Bare 100 meter fra skiheisen. Vi bodde i en leilighet med to soverom, et rom med en dobbeltseng, et med en køyeseng som hadde plass til 3. Vedlikehold og renhold var greit. Men det var ingen skap i det hele tatt, så dersom du bor der i en uke eller mer, kan det bli rotete. Vi hadde også en vestvendt balkong, så vi hadde sol hele ettermiddagen. Matbutikk og puber, kafeer og restauranter rett over gaten. Det er også en tapasbar i huset.

Takk, TomT1
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original